Pompa wtryskowa i uszczelniacze zaworów...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

Pompa wtryskowa i uszczelniacze zaworów...

Post autor: cineex » sob maja 16, 2009 12:54

Witam wszystkich.

Przez 3 lata jezdziłem na półsyntetyku mobila,niedawno kupiłem mineralny tegoz samego producenta i dolałem,niestety troche przelałem.Problemy zaczęły pojawiac sie po kilku dniach,z rana auto długo musiałem kręcic a z rury wydechowej wydobywały się kłęby białego dymu.Auto gdy jest ciepłe pali bez problemu,silniczek równo ładnie chodzi.

Okazało sie że miałem spalone 3 świece,gosciu wymienił lecz problem pozostał.Samochod zostawiłem na warsztacie.Dzisiaj dzwonił mechanik,swiece grzeja,napiecie dochodzi wszedzie,zregenerował wtryski,ponoc z jednym były drobne problemy.Okazało sie że pompa daje 2000atm a nie jak powinno byc 5000atm a kopci dlatego że trzeba wymienic uszczelniacze na zaworach.Sama regeneracja pompy 400zł,wiecej o nic nie pytałem,nie stac mnie na taka naprawę.W aucie zawsze wszystko wymieniałem na bieżaco i dlatego dziwi mnie to że tak nagle tyle rzeczy padło ile w tym jest prawdy powiedzcie mi prosze?.

Golf III 1.9TDI 1997r prod.
247tys. pzebiegu



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 16, 2009 15:25

po co lejesz mineral :grrr: l?????????, dołożyć 20zł i masz semi.
w jaki sposób ci te wtryski zregenerowali???, nie wiem czy wiesz ale taki zwykły pompiarz nie jest w stanie tego zrobić, są to wtryskiwacze dwu sprężynowe i nie da się ich zrobić jak w jedno sprężynowych wymienić tylko końcówki, trzeba ustawić oba ciśnienia i na takiej maszynce z wajchą nie jest w stanie tego ustawić.



cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: cineex » sob maja 16, 2009 15:41

no to był błąd z tym olejem..
Wtryski i pompe sprawdzał gosc ktory sie tylko tym zajmuje,nie na warsztacie.Kazałem im wszystko poskładac i chce zabrac auto ale teraz sobie tak myślle czy może chociaż wymienic te uszczelniacze ale czy nie lepiej by było również odrazu pierscienie?



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 16, 2009 15:57

jak uszczelniacze to i prowadnice zaworów, a są powody do wymiany pierścieni ?? słabo pali w zimie???, podjada dużo oleju???, zrób pomiar ciśnienia i będziesz wiedział co i jak.



cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: cineex » sob maja 16, 2009 16:07

Nie zauważyłem aby brał olej,cisnienie sprawdzał ten mechanik mówił że ok.
Zawsze odpalał od 1 czy to w zimie czy w lato.Problemy pojawiły sie jak wczesniej napisałem po dolaniu mineralnego.jakies 4 miechy temu może mniej.

[ Dodano: 16 Maj 2009 16:20 ]
za wymiane uszczelniaczy liczy sobie 400zł.Czy mi sie tylko wydaje czy dosc sporo?
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 16:08 przez cineex, łącznie zmieniany 1 raz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob maja 16, 2009 22:31

cineex pisze:za wymiane uszczelniaczy liczy sobie 400zł.Czy mi sie tylko wydaje czy dosc sporo?
troche duzo, tym bardziej, ze mozna to zrobic bez zdejmowania głowicy
cineex pisze:Sama regeneracja pompy 400zł,wiecej o nic nie pytałem
zanim pompiarz nie nie weźmie pompy na stół nie bedzie wiedział co jest grane, ostatnio płaciłem 230zł, wymiana uszczelnien w pompie i ustawianie, moze lepiej poszukaj uzywki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości