nie odpala po zwarciu radia golf 3 tdi 96r

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Madol1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 15:17
Lokalizacja: Walce
Kontakt:

nie odpala po zwarciu radia golf 3 tdi 96r

Post autor: Madol1 » sob maja 16, 2009 12:48

po zamontowaniu nowego radia auto nie odpala poprawnie. tzn albo po przekręceniu kluczyka zapala, po czym gaśmie na moment i znów zapala (niekiedy w ogóle nie pali) . wyjąłem radio i jeden kabelek z zasilania był przetarty i zrobił zwarcie (nawet troche dymu poleciało ) sytuacja sie nie zmienia nawet prezy odłączonym radiu.

przy włożonym kluczyku radio działa, natomiast jak się załączy auto to radio nie działa

[ Dodano: 16 Maj 2009 13:02 ]
tzn problem jest analogiczny jak

Witam,
panowie otóż mam mały problem, autko chodziło wyśmienicie do wczoraj, zajeżdżam pod dom, normalnie zgasiłem samochód. Po 3 godzinkach wsiadam do auta ja tu do palenia a tu klapa.
Włączam zapłon (migną świece, palą 3 czerwone kontrolki - niby wszystko ok) próbuję odpalić, auto odpala na ułamek sekundy i gaśnie. W momencie gaśnięcie mignie kontrolka od świec żarowych.
Wyciągałem ten cały sterownik z przekaźnikami gdzie miałyby być zimne luty, poprawiłem całą płytkę. Zero zmian.

Auto udaje się odpalić i pracuje jak najbardziej prawidłowo sposobem, który wyniuchał jeden z forumowiczów bo miał podobny przypadek. Trzymamy auto cały czas na rozruszniku i jednocześnie gaz do spodu aż wejdzie powyzej 2.5 tys obrotów. Puszczamy rozrusznik, obrotomierz spada do 0. (silnik pracuje) i po ułamku sekundy obrotomierz normalnie wskazuje juz obroty. Auto śmiga.
Ale co to za odpalanie :/



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 16, 2009 15:29

coś masz porąbane z instalacją do radia.
sprawdz jeszcze kostkę stacyjki.



vagin6

Post autor: vagin6 » sob maja 16, 2009 15:35

śmierdzi m to immobilaiserem.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 16, 2009 15:59

jak imo to będzie błąd zapisany.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 17, 2009 09:59

może to ne ma żadnego wpływu z radiem. sprawdz świece żarowe:/


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

vagon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 11:00
Lokalizacja: fdghjk,mnhb

Post autor: vagon » ndz maja 17, 2009 12:12

JABcok20, trafne spostrzeżenie,
kolego jaki ty masz w ogóle silnik?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 17, 2009 12:36

1.6td turbina vnt20 od 2,5 tdi + sterowanie lektroniczne na map sensorze juz dosc opanowany ale duzo przede mna
ale mam jakies tam doswiadczenie w elektronice tdi. tzn. jak mam samochód przed soba, miernik i chwile czasu to potrafie dojsc co moze byc przyczyna:P

[ Dodano: Nie Maj 17, 2009 12:39 ]
vagon, uzupelnij profil kolego...;)
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 12:37 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości