Zawory odbiły sie na tłokach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
dobrze mówiszMichaś_1977 pisze:Spróbuj całą powierzchnię głowicy delikatnie doczyścić drobniutkim papierem na szerokim klocku (trąc całą powierzchnią) i na mokro.
Jak nie pomoże to splanujesz ją.
Poza tym uszczelka jest dość plastyczna i myślę,że wgniotła by się w tak drobne rysy,ale co do tego to niech się także inni wypowiedzą
a jak tłoki są na wierzchu to zmień sobie jeszcze pierścienie; nie są drogie ale jak się silnik dotrze to masz z głowy problem oleju w dolocie
ja bym już zmienił jeśli tłoki są na wierzchuqwert pisze:ale w nivce aby zdjąć miskę olejowa to musiałbym przedni most wyciągać i pół zawieszenia rozebrać, więc z tymi pierścieniami to nie wiem... może się skuszę....... a jak już to wymieniać całośc czy tylko olejowe?
ale to już decyzja do ciebie należy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, nie tak całkiem na wierzchu ...arwam pisze:ja bym już zmienił jeśli tłoki są na wierzchu
Poza tym jak nie bierze oleju,to nie wiem czy jest sens ingerować w pierścienie,bo kolega qwert, pisał wcześniej,że autko idzie na handelqwert pisze:w nivce aby zdjąć miskę olejowa to musiałbym przedni most wyciągać i pół zawieszenia rozebrać
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Miałem tyle obowiązków, że nie ruszyłem głowicy przez weekend. ale w ciągu tygodnia postaram się wszystko naprawić co trzeba i o wszystkim będę informował. Pozdrawiamarwam pisze: qwert, jak tam prace?
posuwają się do przodu?
[ Dodano: 19 Maj 2009 16:52 ]
A więc tak: gdy zdjąłem szklanki zaworów, to pod dwiema zauważyłem czarną maź (pierwszy i trzeci od dołu na zdjęciu), reszta zaworów/szklanek była czysta.....
1. Czy to świadczy o nieszczelnych uszczelnieniach trzonków?
Powierzchnie głowicy, tak jak radziliście, wyczyściłem drobnym papierem ściernym wodnym o gradacji 1000 na początek, później przelecę 2000. Z oględzin wynika że taka mosiężna tulejka (Pomiędzy 2 i 3 cyl. od strony wtrysków i świec) (później zdjęcie wstawię) wystaje trochę z jednej strony ponad powierzchnię głowicy.
2. Czy to powód aby planować głowicę?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
no więc trochę czasu minęło i parę rzeczy porobiłem z tą głowicą i coś mnie naszło aby przypatrzeć się dokładnie uszczelce no i okazało się że uszczelkę w dwóch miejscach chciało wessać w blok silnika. Porównałem kanaliki bloku i głowicy i okazało się ze uszczelka nie ma wyciętych otworków na te kanaliki, a jednego wcale nie ma w głowicy(jest tylko w bloku). Porównywałem uszczelki i do 1,6d i do 1,5d.
Czy to ma tak być, że nie wszystkie kanaliki maja przepływ tzn. uszczelka stanowi zaślepkę/przegrodę?
Czy to ma tak być, że nie wszystkie kanaliki maja przepływ tzn. uszczelka stanowi zaślepkę/przegrodę?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 155 gości