Witam! Szukam dla kolego Golfa III TDI dziś oglądałem z 1997 TDI AHU blacharka wszystko cacy tylko kilka uwag mam:
1. Przy dodawaniu gazu do pełna słychać świst, gwizdanie??? Mam C4 A6 2.5TDI bez kata i nie gwiżdże tak głośno. Ogólnie golfik fajnie chodzi ale ten świst mnie przestraszył bo może turbo pada albo co?? Przy pełnych obrotach nie kopci wszystko cacy ale ten świst??
2. Inna sprawa po włożeniu kluczyka widać przebieg na liczniku a jak się odpali wyskakuje CE z dwoma znaczkami których nie potrafie na kompie zrobić. Cały czas To CE zostaje nie znika i nie widać przebiegu.
3. Jak jade powiedzmy 60 prędkościomierz opada z 3cm i wraca na swoje miejsce też zaskoczyło mnie to???
4. Na co patrzeć przy kupnie takiego AHU??
Pozdrawiam Dawid
Świst brzy pełnym gazie i błąd na liczniku CE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- melonik_02
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 01:59
- Lokalizacja: Myszków
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
1. trzeba by zobaczyc czy tam wszystko szczelne w dolocie, jak bedzie dziura bedzie tez gwizdac . te turbo jak orginal to z 300 kkm bedzie pewnie mialo:P ostatnio ze swojego wyjalem i luzy na wirniku juz spore. loteria moim zdaniem z ta turbinka troche, jesli mozesz to porozbierac to wtedy mozna by cos wiecej powiedziec
2. mozna jakies foto tego? mfa tam jest?
3. 3 cm to niemalo na poczatek wyczyscic styki na impulsatorze, powinno pomoc
4. czy dymi, czy sie poci, czy z bagnetu nie dmucha itp itd. najlepiej kompa podpiac. wazna jest tez tzw dupohamownia
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=24
2. mozna jakies foto tego? mfa tam jest?
3. 3 cm to niemalo na poczatek wyczyscic styki na impulsatorze, powinno pomoc
4. czy dymi, czy sie poci, czy z bagnetu nie dmucha itp itd. najlepiej kompa podpiac. wazna jest tez tzw dupohamownia
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=24
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Zgadzam sie z kolegą zabba88,. Z dziurą w dolocie to auto dostaje muła i kopci wręcz nie da sie jechac . Niektóre turbiny lubia sobie pogwizdać , nie ma sie czym przejmowac jak ma kleknąć to i tak kleknie .
melonik_02, Jak lubisz pogrzebac przy aucie to zdejmij rure z filtra do turbiny i zobacz czy masz duże luzy na wirniku , im wieksze tym bliższy jej koniec.
melonik_02, Jak lubisz pogrzebac przy aucie to zdejmij rure z filtra do turbiny i zobacz czy masz duże luzy na wirniku , im wieksze tym bliższy jej koniec.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości