tak jest dokladnie jak mówisz ale nie wszystkie golfy miały nurniki w króćcach pomp wtryskowych a ten silnik prawdopodobnie nie ma wiem bo sam miałem JR-a z przed 87' i tam nie było i dość częst trafiam na egzemplarze które nie mają ale po poluzowaniu nakrętki na przewodzie wtryskowym jeśli się wtrysk zawieśi to paliwo będzie się pienić i to jest reguła i tego nie zmienisz choćbyś bardzo chciałvagin5 pisze: w każdej sekcji taki fajny dławik któwy zapobiega sie COFANIU paliwa, na chwilę obecną nie wiem ole barów ciśnienia potrzeba przy wv by ciśnienie zwrotne z cylindra dało radę przebić ten dławik, ale w nissanie wynosi to około 100 batów!
[ Dodano: 12 Maj 2009 21:01 ]
jak sama nazwa tego zjawiska mówi że iglica wtryskiwacza nie osiada na gnieździe tylko zawisa w pozycji podniesionej i paliwo podcieka oraz ( w przypadku braku nurników) cofa sie do pompy wtryskowejvagin5 pisze: zawieszający się wtryskiwacz przewaćnie zawiesza się w pozycji zamkniętej iglicy
[ Dodano: 12 Maj 2009 21:03 ]
prawa fizyki się nie zmieniły ale proponuję powtórną lekturę wszelkich praw fizyki związanych z silnikami diesla zwłaszcza oraz powtórny egzaminvagin5 pisze:lub prawa fizyki się zmieniły to ja się wtedy muszę douczyć.
[ Dodano: 12 Maj 2009 21:07 ]
są to dwa osobne układy i jeden jest od drugiego odseparowany a paliwo się przesącza przez pasowanie końcówka wtryskiwacza-iglicavagin5 pisze:ciśnienie pójdzie tam gdzie ma mniej, czyli pozostaje tylko przelew
więc proszę Pana niestety wychodzą braki w wykształceniu.
mogę za to polecić naprawdę rzetelnego nauczyciela z ogromną wiedzą.
bo twojego to należałoby zawiesić w obowiązkach za ucinanie sobie drzemki w godzinach pracy
[ Dodano: 12 Maj 2009 21:10 ]
ja przez 8 lat jeszcze w szkole podstawowej wiedziałem co chcę robić i już wtedy zdobywałem wiedzę każdą wolną chwilę spędzałem w książkach zawodowych i nie było to dla mnie kara tylko czysta przyjemność, czego chyba o tobie powiedzieć nie można bo ty chyba książki traktujesz jako zło konieczne a nie źródło wiedzy
[ Dodano: 12 Maj 2009 21:15 ]
to jest temat o problemach z rozruchem silnika po remoncie i jak tak dalej pójdzie to się warny posypią za OT
ja tam nie chcę mięc takowego. jak chcesz to załóż osobny temat w którym bedziesz robił za nauczyciela ale póki co to książka w dłoń i czytać bo masz chyba z tym problemy
jeszcze jeden post w tym temacie nie na temat a osobiście poproszęYGD o poprzydzielanie WARNÓw bo przez takie głupie dywagacje to ja ja się podciągam pod warna za spam.
JAK CHCESZ TO ZAŁÓRZ OSOBNY TEMAT O UKŁADACH PALIWOWYCH SILNIKÓW DIESLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobitniej już się nie da