Niechce odpalic po remoncie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt maja 12, 2009 20:59

vagin5 pisze: w każdej sekcji taki fajny dławik któwy zapobiega sie COFANIU paliwa, na chwilę obecną nie wiem ole barów ciśnienia potrzeba przy wv by ciśnienie zwrotne z cylindra dało radę przebić ten dławik, ale w nissanie wynosi to około 100 batów!
tak jest dokladnie jak mówisz ale nie wszystkie golfy miały nurniki w króćcach pomp wtryskowych a ten silnik prawdopodobnie nie ma wiem bo sam miałem JR-a z przed 87' i tam nie było i dość częst trafiam na egzemplarze które nie mają ale po poluzowaniu nakrętki na przewodzie wtryskowym jeśli się wtrysk zawieśi to paliwo będzie się pienić i to jest reguła i tego nie zmienisz choćbyś bardzo chciał

[ Dodano: 12 Maj 2009 21:01 ]
vagin5 pisze: zawieszający się wtryskiwacz przewaćnie zawiesza się w pozycji zamkniętej iglicy
jak sama nazwa tego zjawiska mówi że iglica wtryskiwacza nie osiada na gnieździe tylko zawisa w pozycji podniesionej i paliwo podcieka oraz ( w przypadku braku nurników) cofa sie do pompy wtryskowej

[ Dodano: 12 Maj 2009 21:03 ]
vagin5 pisze:lub prawa fizyki się zmieniły to ja się wtedy muszę douczyć.
prawa fizyki się nie zmieniły ale proponuję powtórną lekturę wszelkich praw fizyki związanych z silnikami diesla zwłaszcza oraz powtórny egzamin

[ Dodano: 12 Maj 2009 21:07 ]
vagin5 pisze:ciśnienie pójdzie tam gdzie ma mniej, czyli pozostaje tylko przelew
są to dwa osobne układy i jeden jest od drugiego odseparowany a paliwo się przesącza przez pasowanie końcówka wtryskiwacza-iglica
więc proszę Pana niestety wychodzą braki w wykształceniu.
mogę za to polecić naprawdę rzetelnego nauczyciela z ogromną wiedzą.
bo twojego to należałoby zawiesić w obowiązkach za ucinanie sobie drzemki w godzinach pracy :bajer:

[ Dodano: 12 Maj 2009 21:10 ]
ja przez 8 lat jeszcze w szkole podstawowej wiedziałem co chcę robić i już wtedy zdobywałem wiedzę każdą wolną chwilę spędzałem w książkach zawodowych i nie było to dla mnie kara tylko czysta przyjemność, czego chyba o tobie powiedzieć nie można bo ty chyba książki traktujesz jako zło konieczne a nie źródło wiedzy

[ Dodano: 12 Maj 2009 21:15 ]
to jest temat o problemach z rozruchem silnika po remoncie i jak tak dalej pójdzie to się warny posypią za OT
ja tam nie chcę mięc takowego. jak chcesz to załóż osobny temat w którym bedziesz robił za nauczyciela ale póki co to książka w dłoń i czytać bo masz chyba z tym problemy
jeszcze jeden post w tym temacie nie na temat a osobiście poproszęYGD o poprzydzielanie WARNÓw bo przez takie głupie dywagacje to ja ja się podciągam pod warna za spam.
JAK CHCESZ TO ZAŁÓRZ OSOBNY TEMAT O UKŁADACH PALIWOWYCH SILNIKÓW DIESLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dobitniej już się nie da



vagin5

Post autor: vagin5 » wt maja 12, 2009 22:36

tak czy owak, sam osobiście nie spotkałem się z takim szmelcem boscha, ale złożyłem wiele wtrysków i żaden nigdy nie zawiesił się w takiej pozycji o której mówisz. jeśli końcówki są nowe mógł bym się jeszcze przyczepić do wychukanej pompy wtryskowej., a takowy przypadek braku dlawików kolega z góry tematów może sprawdzić odkręcając króciec, prosta metoda na wyeleminowanie którejś z teorii.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt maja 12, 2009 23:05

panowie koniec OT bo pozamiatam zaraz
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 23:05 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » wt maja 12, 2009 23:15

Gacu16, silnik już zagadał?
i podaj symbol silnika koniecznie



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » śr maja 13, 2009 19:00

Silnik to CY i ma hydropopychacze a nie płytki;> niezapalił dzisiaj ma wpaść do mnie mechanik robiący tylko w dieslach i obluka sprawę ewentualnie weźmie wtryski na czyszczenie i regulacje , ,wszystkie możliwe rzeczy zostały sprawdzone i nie mam pojęcia co to może być, piana nieleci z poluzowanych nakretem wtrysków ale jak mocniej poluzuje to paliwo wali meter w powietrze , nie wiem czy to oznaki dobrego ciśnienia w pompie i zapieczonego wtrysku czy to normalne bo wcześniej tylko ze 3 razy go odpowietrzalem i niezwrocilem uwagi jak jest na poluzowanych xD Ogólnie autko niechce isc do nowego właściciela i się buntuje:/ najprawdopodobniej czeka mnie kolejna inwestycja wpostaci linki do sprzęgła bo żeby ją założyć to musze tą wajche od sprzęgła konkretnie w góre na siłe dźwignąć bo inaczej jest za krótka więc chyba szlak trafił samoregulacje .



arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 19:49

Gacu16 pisze:Silnik to CY i ma hydropopychacze a nie płytki
daj foto głowicy między pierwszym a drugim wtryskiwaczem bo wydeje mi się że tam nie powinno być hydro tylko płytki a jeśli się nie mylę to nie dziwne że niechce zapalić

[ Dodano: 13 Maj 2009 19:52 ]
Gacu16 pisze: najprawdopodobniej czeka mnie kolejna inwestycja wpostaci linki do sprzęgła bo żeby ją założyć to musze tą wajche od sprzęgła konkretnie w góre na siłe dźwignąć bo inaczej jest za krótka więc chyba szlak trafił samoregulacje
niech jedna osoba rozciąga linkę za końcówkę linki i drugą ręką za oprawę a druga osoba niech pare razy naciśnie i puści pedał sprzęgła;
po tym manewrze powinna dać się ścisnąć

[ Dodano: 13 Maj 2009 20:01 ]
sprawdź jeszcze raz kąt wtrysku bo jeśli paliwo nie jest spienione to stawiam na to że jest źle ustawiony. jak kręcisz to leci jakiś dymek z wydechu?
to też jest ważne jeśli chcesz żebyśmy mogli Ci pomóc na odległość.
Gdybyś bliżej mieszkał to bym do ciebie wskoczył i byłoby po sprawie



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » śr maja 13, 2009 22:19

Silnik jest z któregoś tam roku w którym było instalowane i ma hydro jakiś kolega z forum ma tak samo w audi w CY , jeździłem nim przecież jakiś czas więc czemu niby miałby nie odpalić na hydro? Jak linke założyć tez wiem tylko mnie ciekawi dlaczego ona taka krótka jest xD świece też dobre bo wymieniałem jakiś czas temu na nówki kagera po za tym przed remontem to i bez podgrzania świec odpalał, mechanik mi dzisiaj puscił wała i przyjedzie dopiero jutro więc musze czekać , kąt wydaje mi sie dobry bo wcześniej jeździłem na tym samym(pompa niebyła ściągana)



arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 23:17

Gacu16 pisze:, kąt wydaje mi sie dobry bo wcześniej jeździłem na tym samym(pompa niebyła ściągana)


ale przy składaniu mogło Ci koło pasowe o ząbek przeskoczyć



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » śr maja 13, 2009 23:24

też nad tym myślałem i pare razy cofałem i przyśpieszałem przekręcając koło o 1 ząbek w ta i w tą. zero efektu coś z tymi wtryskami musi być. No chyba że przeskok o 1 ząbek nierobi aż tak kosmicznej zmiany i cofnąć o dwa bo może wczesniej był przestawiony o 1 ząbek ,ale wtedy chyba by nie chodził tak jak chodził:)
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 23:26 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr maja 13, 2009 23:24

Gacu16 pisze:Silnik jest z któregoś tam roku w którym było instalowane i ma hydro jakiś kolega z forum ma tak samo w audi w CY , jeździłem nim przecież jakiś czas więc czemu niby miałby nie odpalić na hydro?
w moim golfie, poprzedni własciciel przy remoncie silnika zmienił głowice na hydro i golf smiga :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 14, 2009 07:58

Gacu16 pisze:też nad tym myślałem i pare razy cofałem i przyśpieszałem przekręcając koło o 1 ząbek w ta i w tą. zero efektu coś z tymi wtryskami musi być
To Ty jeszcze ich nie sprawdziłeś??? :goof:
Jak chcesz go wreszcie odpalić,to bierz się czym prędzej za te wtryski :food:
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 08:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 13:27

Gacu16 pisze:wczesniej był przestawiony o 1 ząbek ,ale wtedy chyba by nie chodził tak jak chodził:)
to ustaw tak jak miałeś wcześniej



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » czw maja 14, 2009 16:50

Ustawione tak jak wcześniej i pupa tez niepali ale!!!! już zaczoł brać delikatnie tak jakby odpalał xD przy odpowietrzaniu wtrysków tylko pierwszy pieni czyli zawieszony,wieczorem może wkońcu mnie zaszczyci swoją obecnością koles od diesli i orwie wtrysk i może przywlecze zegar do pompy i sie ustawi:)



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 17:52

Gacu16,

jeśli jest tak że lepiej się odzywa na przestawionym rozrządzie to może być taki myk że na zegar się nie będzie dało ustawić tak aby było dobrze wiem bo u mnie tak jest i pompiarz się nadziwić nie mógł że jak na zegar się ustawiało to fakt że palił zanim zakręcił :green_fuck: ale się wogóle uciągnąć nie mógł i ciemno za autem było na prostej drodze i spokojnej jeździe a na ucho jest cacy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości