Początkowo muli, później ok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czyzak
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
- Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
- Kontakt:
Początkowo muli, później ok
Witam, oto historia mojego silnika:
Wrzesień 2008 zakup - wszystko ok, Vmax 180 km/h
Grudzień 2008 - wszystko ładnie, ale przy 140 km/h łapie notlaufa
Marzec 2009 - auto przestaje wciskać w fotel. W warsztacie zdiagnozowali że zużyły się jakieś wężyki podciśnienia i zatarła się jakaś sztanga (mówię jak oni mówili, bo ja się na tym średnio znam). Po naprawie wszystko ok, Vmax 190
Maj 2009 - sytuacja taka, że jak odpalam auto to przez powiedzmy 3-4 km jedzie jakby bez ducha a później jak chcę mocniej przycisnąć to znowu wgniata w fotel jak powinno. Co tym razem może być nie tak żeby mechanicy długo nie szukali, bo czas to $$$
Pozdrawiam
Wrzesień 2008 zakup - wszystko ok, Vmax 180 km/h
Grudzień 2008 - wszystko ładnie, ale przy 140 km/h łapie notlaufa
Marzec 2009 - auto przestaje wciskać w fotel. W warsztacie zdiagnozowali że zużyły się jakieś wężyki podciśnienia i zatarła się jakaś sztanga (mówię jak oni mówili, bo ja się na tym średnio znam). Po naprawie wszystko ok, Vmax 190
Maj 2009 - sytuacja taka, że jak odpalam auto to przez powiedzmy 3-4 km jedzie jakby bez ducha a później jak chcę mocniej przycisnąć to znowu wgniata w fotel jak powinno. Co tym razem może być nie tak żeby mechanicy długo nie szukali, bo czas to $$$
Pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215916]MI BELLA[/url]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Musisz od czasu do czasu przegonic auto kolo fotoradaru w Paniowkach, czy tam za Paniowkami ;P Tego wymaga obsluga samochodu wyposazonego w turbine VNT. Na WG mozesz zamulac ile chcesz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- czyzak
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
- Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
- Kontakt:
Faktem jest, że wiedzy na temat budowy tego silnika nie posiadam.
Do fanów ekstremalnej jazy tez nie należę, ale lubię duże przyśpieszenia i być wciskany w fotel Jak pisałem niedawno udało mi się go przegonić do prawie 190km/h na 3 km odcinku autostrady (od wjazdu do zjazdu). Rozumiem jakby usterka była ciągła, ale ona po pewnym czasie mija. Od biedy mógłbym zrobić logi dynamiczne bo kabla i laptopa mam, tylko które bloki przebadać?
Do fanów ekstremalnej jazy tez nie należę, ale lubię duże przyśpieszenia i być wciskany w fotel Jak pisałem niedawno udało mi się go przegonić do prawie 190km/h na 3 km odcinku autostrady (od wjazdu do zjazdu). Rozumiem jakby usterka była ciągła, ale ona po pewnym czasie mija. Od biedy mógłbym zrobić logi dynamiczne bo kabla i laptopa mam, tylko które bloki przebadać?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215916]MI BELLA[/url]
dynamicznie 3 bieg, a najlepiej 4 z pedałem gazu do konca od obr 1500-4000 , bloki 003, 008 a szczególnie 011, nie rób wiecej niz 2 bloki na razczyzak pisze:Faktem jest, że wiedzy na temat budowy tego silnika nie posiadam.
Do fanów ekstremalnej jazy tez nie należę, ale lubię duże przyśpieszenia i być wciskany w fotel Jak pisałem niedawno udało mi się go przegonić do prawie 190km/h na 3 km odcinku autostrady (od wjazdu do zjazdu). Rozumiem jakby usterka była ciągła, ale ona po pewnym czasie mija. Od biedy mógłbym zrobić logi dynamiczne bo kabla i laptopa mam, tylko które bloki przebadać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości