Początkowo muli, później ok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
Kontakt:

Początkowo muli, później ok

Post autor: czyzak » śr maja 13, 2009 17:40

Witam, oto historia mojego silnika:
Wrzesień 2008 zakup - wszystko ok, Vmax 180 km/h

Grudzień 2008 - wszystko ładnie, ale przy 140 km/h łapie notlaufa

Marzec 2009 - auto przestaje wciskać w fotel. W warsztacie zdiagnozowali że zużyły się jakieś wężyki podciśnienia i zatarła się jakaś sztanga (mówię jak oni mówili, bo ja się na tym średnio znam). Po naprawie wszystko ok, Vmax 190 :D

Maj 2009 - sytuacja taka, że jak odpalam auto to przez powiedzmy 3-4 km jedzie jakby bez ducha a później jak chcę mocniej przycisnąć to znowu wgniata w fotel jak powinno. Co tym razem może być nie tak żeby mechanicy długo nie szukali, bo czas to $$$

Pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215916]MI BELLA[/url]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr maja 13, 2009 17:58

sprawdz n75 i kierownice w turbo, n18,egr.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr maja 13, 2009 20:46

Jeżeli autor pytania pisze "zatarła się jakaś sztanga", to pewnie nie wie co to n75, n18, egr itd...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 13, 2009 21:09

to pewnie nie wie co to n75, n18, egr itd...
to wtedy w szukajce znajdzie wszystko :)) wystarczy trochę chęci :)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr maja 13, 2009 21:19

Musisz od czasu do czasu przegonic auto kolo fotoradaru w Paniowkach, czy tam za Paniowkami ;P Tego wymaga obsluga samochodu wyposazonego w turbine VNT. Na WG mozesz zamulac ile chcesz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
czyzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
Kontakt:

Post autor: czyzak » śr maja 13, 2009 21:59

Faktem jest, że wiedzy na temat budowy tego silnika nie posiadam.
Do fanów ekstremalnej jazy tez nie należę, ale lubię duże przyśpieszenia i być wciskany w fotel :) Jak pisałem niedawno udało mi się go przegonić do prawie 190km/h na 3 km odcinku autostrady (od wjazdu do zjazdu). Rozumiem jakby usterka była ciągła, ale ona po pewnym czasie mija. Od biedy mógłbym zrobić logi dynamiczne bo kabla i laptopa mam, tylko które bloki przebadać?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215916]MI BELLA[/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 13, 2009 22:02

czyzak pisze:Faktem jest, że wiedzy na temat budowy tego silnika nie posiadam.
Do fanów ekstremalnej jazy tez nie należę, ale lubię duże przyśpieszenia i być wciskany w fotel :) Jak pisałem niedawno udało mi się go przegonić do prawie 190km/h na 3 km odcinku autostrady (od wjazdu do zjazdu). Rozumiem jakby usterka była ciągła, ale ona po pewnym czasie mija. Od biedy mógłbym zrobić logi dynamiczne bo kabla i laptopa mam, tylko które bloki przebadać?
dynamicznie 3 bieg, a najlepiej 4 z pedałem gazu do konca od obr 1500-4000 , bloki 003, 008 a szczególnie 011, nie rób wiecej niz 2 bloki na raz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości