TDI IV awaryjność

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

TDI IV awaryjność

Post autor: Omek » śr maja 13, 2009 16:58

Witam !
Zastanawiam się nad silnikami TDI jakie były montowane w czasie produkcji golfa 4 które były mało awaryjne i mało paliły ?
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 17:00 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr maja 13, 2009 17:19

proponuje afn(110km) lub asv(110km) bo to oszczedne dynamiczne i trwałe jednostki ale jezeli szukasz wrazen to awx(130km) ale tutaj juz sa pompowtryski ktore lubia sie sypac przez nasze paliwka...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Centek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob sie 02, 2008 20:09
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Centek » śr maja 13, 2009 17:23

diaz34 pisze:jezeli szukasz wrazen to awx(130km)
AWX w Passacie b5fl a w golfie jest ASZ



kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » śr maja 13, 2009 17:38

Mi przez rok w Alh nic się nie zepsuło więc narzekać nie mogę. Silniki TDI są trwałe tylko elektronika potrafi szwankować.

[ Dodano: 13 Maj 2009 17:42 ]
jeżeli lubisz ostrą jazde tą są Arl 150km


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 14, 2009 01:27

AHF - jeżeli w porę się odmę wypnie, bo jego wada to olej walący z odmy(ale to chyba każdy TDI i w PD tak samo). Mało pali - to chyba jego największa zaleta. Jeżeli chodzi o padanie części to agregaty boczne - najczęściej rolki - ale to norma - jak się dba to się jeździ. Elektryka to jak w każdym - Klapa bagażnika, zamki, wtyczka klimy przy pompie, czujnik wstecznego światła, czujnik temp. cieczy. Natomiast duży minus dla dwumasu - często się sypie. Jeżeli dobry olej będzie lany i w porę oraz będzie się robić wymiany pasków, napinaczy, rolek na czas to super to działa. Zawieszenie MK4 ma zbyt miekkie. Sam silniczek jeżeli pominąć kwestię odmy jest super - 100 tyś praktycznie tyko wymieniając olej, paski i rolki, i części zawieszenia - ale Vag zawsze podpinany i sprawdzenie pracy. Nie ma aut bez wad! A golfa prosto jest naprawć. Większość można zrobić samemu. Jak by wziąść golfa i pozakładać zawieszenie z opla - to by było fajne autko. Nawet po przekręceniu na konikach ten silnik zachowuje niskie spalanie, więc polecam!!!



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw maja 14, 2009 01:55

Omek pisze:które były mało awaryjne i mało paliły ?
mistrzem w tej klasie jest SDI.. całe 68 KM ;) nie ma się co psuć praktycznie, spalanie najmniejsze ze wszystkich silników montowanych w MK4 a bez remontu można przejechać pół świata jak nie więcej :P

z TDI to AGR, ALH (90KM), AHF i ASV (110KM).. mało palą, jeżdżą prawie na wszystkim, awaryjność podobna jak w przypadku reszty TDI'ków..



nasa111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 20:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: nasa111 » czw maja 14, 2009 07:34

http://www.vwgolf.pl/?page_id=30
wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski ;)



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw maja 14, 2009 09:45

nasa111 pisze:wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski ;)
nie zawsze można wierzyć danym producenta... ważna jest praktyka :P
zresztą kolega nie pyta o mocne auto.. tylko mało palące i bezawaryjne, a SDI spełnia oba kryteria



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości