Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » sob sty 24, 2009 22:56
			
			
			
			
			Witam
Podczas wczorajszej jazdy pedal przyspieszenia z minuty na minute zaczynal reagowac po coraz wiekszym nacisnieciu. Po chwili zaczela migac kontrolka swiec zarowych. Zatrzymalem sie,  odpalilem go jeszcze raz i wtedy przestal wogole reagowac, moge nim pompowac i motor w ogole sie nie wkreca na obroty. Obroty zamiast standartowych ustawiaja sie na ok 1100 iutrzymuja sie caly czas na tym poziomie,  miga kontrolka swiec zarowych. Predkosc max ok 30km/h 

 na 4 biegu.
Moze mial ktos cos podobnego lub wie co moze byc przyczyna.
Gofer  III 1.9 TDi silnik AFN (dodam ze nie ma linki)
 
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								michal27							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 108
 		- Rejestracja: sob lis 08, 2008 22:59
 		
		
																- Lokalizacja: turek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michal27 » sob sty 24, 2009 23:04
			
			
			
			
			no własnie nie ma linki to moze cos z potencjometrem
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » sob sty 24, 2009 23:14
			
			
			
			
			domek, podpiac pod komputer i ewentualnie podmienic pedal gazu
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » sob sty 24, 2009 23:25
			
			
			
			
			Meches z Polmozbytu (akurat tam zepsulo sie autko) przez 10 minut szukal linki od gazu:D (apropos odradzam Polmozbyt K-ow Aleja Pokoju-tam czas sie zatrzymal w latach 80`) Drugi warsztat- tu juz zmyslny mechanik patrzyl pod oslone silnika i od razu wiedzial ze nie ma czego tu szukac. Potem ogladal pedał przyspieszenia i powiedzial ze wszystko tam wyglada ok. Na kompa jade w poniedzialek ale piszac posta mialem nadzieje ze moze ktos uspokoi me skolatane nerwy i powie ze to jakas glupocina  

 
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » sob sty 24, 2009 23:33
			
			
			
			
			domek,  gratulowac mechanikow hehe
to tak jak kiedys przyjechal do mnie chlopak na diagostyke i mowi ze mechanicy stwierdzili ze ma albo linie diagnostyczne uszkodzone albo kompa bo nie moga sie polaczyc ;P 
zapytalem sie o silinik ---> powiedzial AAZ (TD) a tam wogole kompa nie ma  
 
poza tym na oko to sobie mozna pedal gazu sprawdzac ale w maluchu
domek, 
znajdz kogos z forum z vagiem i sprawdz w odpowiedniej grupie jak reaguje pedal gazu na wcisniecie ( czy komp widzi czy gaz jest wciskany)
 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » ndz sty 25, 2009 03:50
			
			
			
			
			Znalazlem czlowieka z serwisu 

  (sasiad sie nim okazal) Ale liczylem na jakas podpowiedz z forum bo zawsze pewniej sie czlowiek czuje jak ma "grunt" pod szkitami 

 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz sty 25, 2009 03:51 przez 
domek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz sty 25, 2009 11:43
			
			
			
			
			sprawdź wtyczkę od potencjometru gazu i ECU ... pewnie śniedź sie pojawiła
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								homsky							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3307
 		- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
 		
		
											- Lokalizacja: Nowa Ruda
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: homsky » ndz sty 25, 2009 11:56
			
			
			
			
			Jak pisał damcio151 i Adamm, podpioąć pod komputer , ale na 100% wywali błąd pedału gazu , ECU zachował sie w sposób klasyczny --> brak reakcji na gaz i 1100obr.
Pedał gazu sam w sobie niezmiernie rzadko ulega awarii, prędzej bedzie cos z okablowaniem , wtyczki zaśniedziałe , luźne itd.
Najpierw VAG , a potem zagłębić sie w kable.
			
									
									
		
		
				[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » wt sty 27, 2009 23:38
			
			
			
			
			Witam.
Otoz komp wykazal ze przyczyna jest czujnik polozenia pedalu gazu. Potem wizyta w kilku hurtowniach......cena powalila mnie z nog. Po powrocie do mechesa podpieli go pod inego kompa wyszlo ze nieczytelny odczyt czujnika polozenia pedala gazu czy jakosc tak. Zaczal jak to potem nazwal regulowac pedal gazu i na razie dziala. Powiedzieli ze nie wiadomo jak dlugo. To ze rzadko sie to psuje juz wiem, nawet w serwisie tego nigdy nie robili. Rozumiem ze warto sie jednak zaglebic w te wtyczki i kable??
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » wt sty 27, 2009 23:53
			
			
			
			
			domek pisze:Zaczal jak to potem nazwal regulowac pedal gazu

 co on tam regulował ? i pewnie już w 010 są inne odczyty
domek pisze:Rozumiem ze warto sie jednak zaglebic w te wtyczki i kable??
tak
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » śr sty 28, 2009 00:02
			
			
			
			
			Na uzywce widzialem ze na pedale gazu jest taki plastikowa zebatka z dwoma metalowymi zapadkami, tak na ucho wydaje mi sie ze tym krecil 

Jestem umowiony z bosch-owcami, podobno sa w tym niezli, mam nadzieje ze wyprowadza to na prosta.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 00:04 przez 
domek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Chudy76							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:42
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chudy76 » czw sty 29, 2009 12:07
			
			
			
			
			domek mam ten sam problem co ty, te same obiawy ale przy G-IV pojawiaja mi sie jak wyjade z myjni.pedal gazu nie reaguje, podniesione obroty do 1100 i mruganie kontrolki od swiec zarowych.i znalazlem na to lekarstwo autko musi troszke postac i wszystko wraca do normy 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » czw sty 29, 2009 23:25
			
			
			
			
			Widocznie u Ciebie pomoglo. U mnie usterka wystapila w zeszly piatek, sobote i niedziele stal. Niestety w poniedzialek dalej nie dzialalo. Zreszta dla mnie to paranoia ze mam czekac  az sie naprawi, trzeba zrobic i tyle. Traktor ma jezdzic a nie gnic na parkingu 
 
Przemilcze fakt ze teraz chwila postoju Ci pomaga ale kiedys strzeli Ci kleksa gdzies w trasie i bedziesz wracal do domu z predkoscia piechura tak jak ja przez caly Krakow

 
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Chudy76							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:42
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chudy76 » wt maja 12, 2009 15:53
			
			
			
			
			No i wykrakałeś popadało na Niemcach jak wracałem do domu i.....stanął.Doleciałem na silniku do Kołbaskowa jakieś 120km z prędkością 43km/h. Szukałem pomocy na warsztatach ale ze była noc musiałem czekać do rana.Stałem parę godzin rano po uruchomieniu silnika usterka ustąpiła.Ale do sedna sprawy,Myślałem, myślałem i wymyśliłem. rozebrałem podszybie w aucie i znalazłem przyczynę, odpływy wody były pozapychane i całe wiąchy z kablami stały w wodzie.Po wyczyszczeniu podszybia z liści patyków i owadów podniesieniu wyżej przewodów na razie wszystko chodzi.Jeżeli historia się powtórzy dam znać.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości