problem z cieknącym paliwem z baku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr gru 31, 2008 15:42
Lokalizacja: tarnów

problem z cieknącym paliwem z baku

Post autor: piotrek1987 » śr kwie 22, 2009 07:04

witam
mam taki problem, tankowałem niedawno do pełna i po odbiciu coś mnie tkneło żeby trosze dolac jeszcze, w pewnym momęcie zobaczyłem że pod samochodem cieknie bardzo paliwo, troche sie wylało i przestało po chwili, postawiłem na prostym i już nie kapało, problem pojawia sie kiedy staje na jakieś górce - patrze a tu strasznie cieknie - czy to jest jakaś dziura w przewdach czy to tak ma być żeby nie przelać?
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 14:44 przez piotrek1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Przemek131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 14:08
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Przemek131 » śr kwie 22, 2009 22:24

witam kolego według mnie to musisz sprawdzić czy czasami nie rozszczelni ci się bak w tym celu rozłóż tylne siedzenie i pod siedziskiem jest taki właz musisz go rozkręcić i wtedy zobaczysz właz z pompa paliwa i sprawdź czy wszystko szczelnie przylega jesli nie to to prześledź przewody paliwowe od wlewu do baku
Pozdrawiam i zycze powodzonka w naprawie



Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » czw kwie 23, 2009 08:48

Podepnę się pod temat. Ostatnio miałem taką niemiła przygodę. Zawsze jak tankowałem to po tym jak odbił pistolet dolewałem jeszcze z 2l. Kiedyś koleś ze stacji dopadł pierwszy i zatankował mi autko i przy tym go odpowietrzył przez co weszło 9l więcej. Problem taki ze po jakimś czasie zaczęło śmierdzieć ropą w samochodzie. Okazało się ze pod tylnym fotelem gdzie jest ten właz do baku jest trochę wilgotno z ropy. Odkręciłem dekielek i miejsce, gdzie jest pompka paliwa było trochę mokre w ropie.
Możliwe ze rurka od odpowietrzania albo jakiś inny przewód przelewowy (jak taki jest) jest nieszczelny i przy dużym poziomie ropy gdzieś się przelewa ale może mi ktoś to wytłumaczy jakim cudem ropa mogła się dostać do środka skoro bak jest niżej i jeszcze ten dekielek od włazu ma uszczelkę więc się nie mogło "nachlapać". Powinno chyba spłynąć na ziemię.
Teraz na próbę wlałem 5L więcej po odpowietrzeniu i jak na razie koło pompki paliwa suchutko.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » czw kwie 23, 2009 08:53

Takie numery tylko w zimnie przechodzą... ON jest bardzo podatne na zjawisko rozszerzalności temperaturowej... mówiąc wprost - puchnie w wyższych temperaturach. Stąd jej wypieranie ze zbiornika we wszystkich kierunkach...
Nie przelewać latem ponad odbicie i będzie dobrze...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » czw kwie 23, 2009 11:46

Ja miałem już jakiś czas temu problem z cieknącym paliwem.Rozszczelniła się uszczelka pod tylną kanapą.Kupiłem nowe uszczelki i jest okej...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

piotrek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr gru 31, 2008 15:42
Lokalizacja: tarnów

Post autor: piotrek1987 » pn maja 11, 2009 18:25

problem sie pogłębił, sciągłem nadkole i wszystko wyszło jak na dłoni, musiał być stuknięty samochód i ten plastki co idze od wlewu do baku jest przetarty - ewidentnie widac ze to od opony. Jest dziurka i przez nią sie leje, Mogłbym nie tankować do pełna ale nawet jak tankuje to sie leje paliwo na asfalt a to troche niebezpieczne i mi głupio. I mam pytanie czym to najlepiej zakleićtą dziure - nie chce wymianiaćcałego baku bo mi szkoda - a to przetarcie myśle że czymś można było by zakleić. Może jakieś spawanie plastiku??? bardzo prosze o jakąś rade. Wielki dzięki. A i jeszcze jedno jak sie otworzy klapke jest taka mała dziurka - to jest chyba odpowietrznik - ten wężyk u mnie był oderwany i nie wiem czy on ma tak wisieć czy gdzieś ma być podłączony jak ktos wie co i jak to bede wdzięczny za info...



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pn maja 11, 2009 21:29

są takie kleje do klejenia baków plastikowych i stalowych

ale podczas klejenia dziurka musi być ponad poziomem paliwa aby nie następował przeciek i podmywanie kleju

klej jest w postać tak jakby poksyliny lub ośmiorniczki

nakładasz tak jakby łatkę wulkanizacyjną z warstwy kleju


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Przemek131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 14:08
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Przemek131 » pn maja 11, 2009 23:45

witam kiedyś kleiłem bak w renówce zadrapał się o jakiegoś druta i przeciekał kopiłem taka żywice epoksydowa z mata szklana najpierw oczyściłem miejsce przecieku spuściłem paliwo odtłuściłem posmarowałem żywica z utwardzaczem i przykleiłem mate szklana tak 3 warstwy i znowu żywice i spisywało się bez zarzutu musisz popytac w sklepach morze coś doradza ci jeszcze lepszego pozdrawiam



consi83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw gru 03, 2009 00:25
Lokalizacja: kraków

Post autor: consi83 » czw gru 03, 2009 10:29

witam:bajer:


consi83

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 139 gości