kompletny wydech do 1.6td vnt jak zrobić???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt maja 08, 2009 07:06

vw_vandal pisze:JABcok20, obecnie jeżdze na serii, VNT leży w garażu :crazy: Obecnie szukam innego silnika i nie bedzie już to diesel. Zastanawiam się jaki.....
TDI lub KR no i mody na 180kucy :hmm: :grin:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt maja 08, 2009 07:53

eldorado84 pisze:TDI lub KR no i mody na 180kucy
Bardziej myśle o VR6, 1,8T albo 2,0 16V + Turbo :chytry:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 10:16

JABcok20 pisze:osoby posiadajace 60mm wydech z vnt w 1.6td skarza sie na czesto zapiekajaca geometrie.
to jest efekt spokojnej azdy na niskich obrotac jeśli trzymasz silnik pow 200rpm to sadza się nie osadza.
a jak dasz duży wydech to odczujesz same plusy.
jak u ciebie się nie sprawdzi to ja mogę go od ciebie wziąć :bigok:

pod warunkiem że to przelot będzie

[ Dodano: 08 Maj 2009 10:23 ]
vw_vandal pisze: Doszedłem do wniosku, że 1,6 TD nie wytrzymuje takiego ciśninenia, które generuje GT17, a do tego ten moment tak nisko
wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarcza

[ Dodano: 08 Maj 2009 10:26 ]
vw_vandal pisze: Doszedłem do wniosku, że 1,6 TD nie wytrzymuje takiego ciśninenia, które generuje GT17, a do tego ten moment tak nisko
wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarcza
u siebie przy jezdzie na os-ie ok 10 -15 min na obrotach 3,7 do 5 k RPM jeszcze nigdy czerwonego korektora nie miałem
ale ja za to do tej pory mogę na życzenie obesrwować świecący kolektor wydechowy i równierz świecącą muszlę gorącą ( naprawdę gorącą :helm: ).
wystarczy sprint do 170km/h ze startu stojącego.
przy spokojnej jeździe nic się absolutnie nie dzieje



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 09, 2009 06:26

arwam pisze:wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarcza
Ja mam GT17 kiedyś Euglen wklejał charakterystyke momentu i mocy tej turbiny duży moment obrotowy był bardzo nisko + moja ciężka noga doprowadzała do śmierci silnika. Obecnie myśle, że jeżeli ktoś nie umie robić poważniejszych modyfikacji + oszczędzać silnika to nie powinien gmerać :) Zwiększyć dawke powietrza i paliwa i śmigać :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob maja 09, 2009 07:08

vw_vandal pisze:Obecnie myśle, że jeżeli ktoś nie umie robić poważniejszych modyfikacji + oszczędzać silnika to nie powinien
Kto podkręca silnik tylko dla samej sztuki :grin: Wiadomo że apetyt rośnie w miare jedzenia lub jeżdżenia .
Najpierw dodaje sie 10koni podkręcając lekko turbo i dawke pózniej wydech fmic i przychodzi czas na wiekszą suszare wieksza pompe , po modach jesteśmy zadowoleni a tu trach sprzegło sie slizga , przeguby urywaja i uszczelka wydmuchana i ...

trzeba szukać mocniejszej jednostki :D
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 07:09 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 09, 2009 08:03

twardy pisze:trzeba szukać mocniejszej jednostki
I tu sie z tobą sie zgodze :) I nie bedzie to diesel :) Za dużo sadzą rzuca :) w mieście :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » sob maja 09, 2009 08:56

vw_vandal pisze:Za dużo sadzą rzuca w mieście
przejmujesz się?
to trzymaj silnik na wyższych obrotach a nie duś go zmianą biegów przy 1500rpm



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 09, 2009 10:42

rzuca sadza bo jest źle wyregulowane.
takk sądzę. mój z duża dawka ale sterowaniem elektronicznym wcale dużo nie kopcił
prawie wcale
a pin mialemi tak lekko spiłowany a kąt wtrysku na słuch
i przy wydechu 43mm nieprzelotowym mialem ok 9-10 s do 100(sprawdzane według nawigacji...)

uważam, że jak chcesz jeździć samochodem na codzień to trzeba wyregulować dawke nie maksymalnie ale ze wskźnikiem egt tak aby temperatura spalin była w miare optymalna .

wszytsko co piszę jest jak na razie moją teorią ( egt i regulacja) ale zamierzam tak właśnie zrobić po złożeniu mojego mk1

czytałem w necie że wysoka temperatura spalin jest powodem zbyt duzej iloscie powietrza, a to dlatwgo, że większość jeździ na cisnieniu powyżej 1.5 bara
ja miałem 1.1 bara i samochodzik na vnt szedł jak pocisk

tylko teraz zrobie troszke inaczej
chce ustawic sobie dwie wartosci, za pomoca przełącznika bede miała ustawienia do lekkiej jazdy( 0,9 bara i cisnienie max osiagane po ok 2500- 3000 tys obr.) i do szybszej czyli cisnienie maks ok1,3 bara i maksymalne osiagane po ok 2000)
oczywiscie te cisnienia beeda osiagane po maksymalnym wciesnieciu gazu

Cche tak zrobic żeby samochodzik przy spokonej jezdzie 100km/h nie palił i ne dmuchał nie potrzebnie...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob maja 09, 2009 11:04

JABcok20 pisze:rzuca sadza bo jest źle wyregulowane.
takk sądzę. mój z duża dawka ale sterowaniem elektronicznym wcale dużo nie kopcił
prawie wcale
a pin mialemi tak lekko spiłowany a kąt wtrysku na słuch
JABcok20, ale VNT to całkiem inna bajka i na WG dym był jest i zawsze będzie :bigok:

mój też na VNT mało co kopcił ale jechał teraz mam pompę 11mm i i turbo T3 i auto kopci ale też naprawdę szybko się zbiera efekt: powtarzalne 7,1-7,3s/100km?h



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 09, 2009 11:07

właśnie składam kumplowi w samochodzie aaz w mk2
poeksperymentuje z nim:)
najpierw zakladam mu t3
a później vnt15 może ze sterowaniej elektonicznym
wiec bede miał do czego porównywać:)
1.6td vs 1.9td :>

[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 11:09 ]
aha jeszcze jedno pytanko..
jak miałem spioowany pin to kąt wtrysku sie przyspieszał
teraz przy pompie wyjełem dwie podkładki w timingu i czy to przypadkiemnie bedzie ten sam efekt??
tylko może mi kopcić na obrotach niskich bez cisnienia w dolocie????


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob maja 09, 2009 11:45

JABcok20 pisze:tylko może mi kopcić na obrotach niskich bez cisnienia w dolocie????
tak i może to być dymienie obfite ale pod warunkiem że tylko na max wciśniętym pedale gazu a przy lekko naciśniętym gazie nie może dymić



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 09, 2009 12:05

u mnie mialem dwie grube podkladki, jeśli dobrze pamietam wyjełem dwie grube i włożyłem dwie cienkie z 1.5 diesla.
zastanawiam sie czy to cos da?
arwam robiłeś timinga u siebie?
w jaki sposob?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob maja 09, 2009 12:30

vw_vandal pisze:I tu sie z tobą sie zgodze I nie bedzie to diesel Za dużo sadzą rzuca w mieście
Ja tam do diesla nic nie mam ,zamiast 1,6TD kup 1,9 TDI lub 2,5 TDI i będzie mozna dalej modzic .
A że diesle troche przykopca to juz taki ich urok za to żywotność wieksza niz benzyny i ekonomika lepsza. Mody w benzynie wiecej kosztuja i sama benzyna tez $$$ a co pózniej wtrysk LPG :crazy:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 10, 2009 19:30

JABcok20 pisze:u mnie mialem dwie grube podkladki, jeśli dobrze pamietam wyjełem dwie grube i włożyłem dwie cienkie z 1.5 diesla.
zastanawiam sie czy to cos da?
arwam robiłeś timinga u siebie?
w jaki sposob?
podkładkami się nie bawimy bo pokiełbasimy dynamiczny kąt wtrysku.
skracamy tylko tłoczek lub wybieramy troszkę materiału z pokrywki.
timing u siebie zrobiłem tylko dlatego że w przyszłości planuję powrót do silnika 1,6 bo w 1,9 nie ma on racji bytu ze względu na skok tłoka i na to że ten silnik sie niechce wkręcać na takie obroty jak 1,6

[ Dodano: 10 Maj 2009 19:32 ]
JABcok20 pisze:jak miałem spioowany pin to kąt wtrysku sie przyspieszał
boost pin nie ma wpływu na kąt wtrysku

[ Dodano: 10 Maj 2009 19:35 ]
JABcok20 pisze:czytałem w necie że wysoka temperatura spalin jest powodem zbyt duzej iloscie powietrza,
to dotyczy benzyniaków bo w dieslu moc regulujesz nie ilością miesznki a tylko dawką paliwa na każdy suw pracy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości