TDI lub KR no i mody na 180kucyvw_vandal pisze:JABcok20, obecnie jeżdze na serii, VNT leży w garażuObecnie szukam innego silnika i nie bedzie już to diesel. Zastanawiam się jaki.....
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI lub KR no i mody na 180kucyvw_vandal pisze:JABcok20, obecnie jeżdze na serii, VNT leży w garażuObecnie szukam innego silnika i nie bedzie już to diesel. Zastanawiam się jaki.....
to jest efekt spokojnej azdy na niskich obrotac jeśli trzymasz silnik pow 200rpm to sadza się nie osadza.JABcok20 pisze:osoby posiadajace 60mm wydech z vnt w 1.6td skarza sie na czesto zapiekajaca geometrie.
wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarczavw_vandal pisze: Doszedłem do wniosku, że 1,6 TD nie wytrzymuje takiego ciśninenia, które generuje GT17, a do tego ten moment tak nisko
wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarczavw_vandal pisze: Doszedłem do wniosku, że 1,6 TD nie wytrzymuje takiego ciśninenia, które generuje GT17, a do tego ten moment tak nisko
ale ja za to do tej pory mogę na życzenie obesrwować świecący kolektor wydechowy i równierz świecącą muszlę gorącą ( naprawdę gorącąu siebie przy jezdzie na os-ie ok 10 -15 min na obrotach 3,7 do 5 k RPM jeszcze nigdy czerwonego korektora nie miałem
Ja mam GT17 kiedyś Euglen wklejał charakterystyke momentu i mocy tej turbiny duży moment obrotowy był bardzo nisko + moja ciężka noga doprowadzała do śmierci silnika. Obecnie myśle, że jeżeli ktoś nie umie robić poważniejszych modyfikacji + oszczędzać silnika to nie powinien gmeraćarwam pisze:wytrzymuje 1,8 bar z GT2052V ale to też zależy sporo jaka pompa paliwa dostarcza
Kto podkręca silnik tylko dla samej sztukivw_vandal pisze:Obecnie myśle, że jeżeli ktoś nie umie robić poważniejszych modyfikacji + oszczędzać silnika to nie powinien
JABcok20, ale VNT to całkiem inna bajka i na WG dym był jest i zawsze będzieJABcok20 pisze:rzuca sadza bo jest źle wyregulowane.
takk sądzę. mój z duża dawka ale sterowaniem elektronicznym wcale dużo nie kopcił
prawie wcale
a pin mialemi tak lekko spiłowany a kąt wtrysku na słuch
Ja tam do diesla nic nie mam ,zamiast 1,6TD kup 1,9 TDI lub 2,5 TDI i będzie mozna dalej modzic .vw_vandal pisze:I tu sie z tobą sie zgodze I nie bedzie to diesel Za dużo sadzą rzuca w mieście
podkładkami się nie bawimy bo pokiełbasimy dynamiczny kąt wtrysku.JABcok20 pisze:u mnie mialem dwie grube podkladki, jeśli dobrze pamietam wyjełem dwie grube i włożyłem dwie cienkie z 1.5 diesla.
zastanawiam sie czy to cos da?
arwam robiłeś timinga u siebie?
w jaki sposob?
boost pin nie ma wpływu na kąt wtryskuJABcok20 pisze:jak miałem spioowany pin to kąt wtrysku sie przyspieszał
to dotyczy benzyniaków bo w dieslu moc regulujesz nie ilością miesznki a tylko dawką paliwa na każdy suw pracyJABcok20 pisze:czytałem w necie że wysoka temperatura spalin jest powodem zbyt duzej iloscie powietrza,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości