Duże spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw maja 07, 2009 20:46

patryk18, w jakim stanie jest silnik?? Bierze olej?? Ma wycieki?? Turbina puszcza olej??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » czw maja 07, 2009 20:49

oleju nie bierze wycieków tez nie zauważyłem a turbin puszcza lekko olej


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw maja 07, 2009 20:57

I co chcesz wyciągnąć z silnika ?? Dużo czy mało?? Ja po mojej dłubaninie przękreciłem 3 silniki w chu...... kasy poszło :grrr:

Na początek bym zaczął od zamontowania MBC i zwiększył dawke powietrza do 1 bara i trochę zwiększył dawkę paliwa. Mus sprawdz zapłon i jakie jest ciśnienie ustawione na wtryskach i czy nie leją.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » czw maja 07, 2009 21:00

vw_vandal pisze:Na początek bym zaczął od zamontowania MBC i zwiększył dawke powietrza do 1 bara i trochę zwiększył dawkę paliwa
zwiekszone jest własnie tak a dawke kidyś podnosiłem ale spowrotem zrobiłem tak jak było

[ Dodano: 07 Maj 2009 21:03 ]
vw_vandal, tylko ja chce zeby mi mniej palił a co do kątu wtrysku to on może sie sam przestawic??


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw maja 07, 2009 22:15

vw_vandal, no właśnie o to mi chodzi - zauważyłem jak masz za późny kąt wtrysku silnik jest bardziej wrażliwy na zmiany. patryk18, wcześniejszy wtrysk powoduje wzrost osiągów, mniejsze spalanie, silnik się mniej grzeje, łatwiej odpala, ale jest głośniejszy. Przy za późnym pali więcej, bardziej kopci, grzej odpala, jest słabszy, chodzi dużo delikatniej i ciszej, ma też więkrzą skłonność do przegrzewania się. Można to samemu ustawić jeśli masz czujnik zegarowy - na słuch bym polecam. Ustawienie u mechanika kosztuje 30-40zł.
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 22:17 przez kwietek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt maja 08, 2009 06:05

Kąt może sie przestawić jak pompa luźna :) Ja bym jeszcze dał pompe na sprawdzenie na szczelnośc i założył ją na ustawy fabryczne :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pt maja 08, 2009 06:26

a mogło byc tak ze rozrząd sie mógł przestawic??

[ Dodano: 08 Maj 2009 06:29 ]
kwietek pisze:Przy za późnym pali więcej, bardziej kopci, grzej odpala, jest słabszy, chodzi dużo delikatniej i ciszej, ma też więkrzą skłonność do przegrzewania się
ja niemam problemu z odpalaniem kopcic też az tak bardzo nie kopci


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ChorwatVW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt mar 11, 2008 16:27
Lokalizacja: Góra/DGR/Dolny Śląsk

Post autor: ChorwatVW » pt maja 08, 2009 07:35

Może pompa rozregulowana,zwiększona dawka paliwa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168425&postdays=0&postorder=asc&start=30 <<<moje MK 2 :)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt maja 08, 2009 07:56

patryk18 pisze:a mogło byc tak ze rozrząd sie mógł przestawic??
zależy jak był naciągnięt :) i mógl przeskoczyć o ząbek. U ciebie strasznie metalicznie pracuje silnik więc coś jest nie tak :) Sprawdził bym pompe i ustawienie zapłonu, rozrząd też warto :) Nie ma co dłubać w silniku jak nie jest w stanie fabrycznym każda modyfikacja pogłębia uszkodzenia :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 10:13

patryk18 pisze:zauważyłem ze mi troche kopci tu jest filmik.
tego kopceniem nazwać nie można :bajer:

przyjedź zobaczyć moją lokomotywę :helm:

[youtube][/youtube]

a spalanie zależu jak jeździsz u mnie na AAZ'cie spala w MK2 około 6-6,5l/100km ale ak noga jest ciężka to nie jest problem przerzucić spalania napoziom 12l/100 ale to już w mieście i przy bardzo ciężkiej nodze
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 17:41 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pt maja 08, 2009 18:04

a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 22:39

patryk18 pisze:a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??
orzeważnie tak szczególnie w dolnych obrotach ale zdarzają się wyjątki



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » sob maja 09, 2009 07:13

arwam pisze:
patryk18 pisze:a jak bedą lały wtryski to auto straci na mocy??
orzeważnie tak szczególnie w dolnych obrotach ale zdarzają się wyjątki
czyli jednak leja bo jak ruszam to musze dac więcej gazu bo zgaśnie
a wtryski pasują od silnika JP do JR



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob maja 09, 2009 08:01

patryk18 pisze:a wtryski pasują od silnika JP do JR
Niestety nie JP do diesel i ma mniejsze ciśnienie ustawiane.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości