dymi i nierówno pracuje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

dymi i nierówno pracuje

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 13:02

witam
mam problem z passatem silnik AAZ. Odpalony na"ssaniu"- wyciągniętym urządzeniu rozruchowym chodzi normalnie. Po wyłączeniu "ssania" zaczyna nierówno pracować i kopci strasznie na błękitno-niebiesko . Wcześniej silnik pracował normalnie.Co się mogło stać ??? Dodam, że od jakiegoś czasu pomykałem na bioestrze...
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 13:41 przez radosss, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw maja 07, 2009 15:35

standardowo gibajace sie kolo na wale lub przypchales wtryskiwacze :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw maja 07, 2009 16:01

Ja mialem podobny przypadek kopcil tak samo co bieglo do wymianu uszczeliki glowicy, i moim beledem bylo to ze jej niesprawdzilem czy niejest peknieta bo pozniej znow zaczol kopcic i niestety glowica byla peknieta i musialem wymienic na nowa ;/


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 16:09

Oby to były te wtryski...Autko mam 140 kilometrów od domu i nie wiem, czy jechać tak, czy odpuścić...a na wyciągniętym "ssaniu" jakby tak spróbować wrócić???
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 16:12 przez radosss, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw maja 07, 2009 16:15

nieznam tak sie dobrze ale wydaje mi sie ze lepiej by bylo go sholowac niestety. Na ssaniu chodzi ok ale wiesz ze to moze byc do czasu i mozesz niestety niedojechac


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 16:31

dodam jeszcze, że od kilku dni czasem w trakcie jazdy kopcił na błękitno, czasem nie.Silnik pracował przy tym normalnie.Spaliny za to strasznie zaczęły ostatnio śmierdzieć i nie był to tylko smród frytek ze spalania bioestra...



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw maja 07, 2009 16:35

A np gdy stales na swiatlach czy w korku tez kopcil czy tylko podczas jazdy??


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 16:37

na postoju również...



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw maja 07, 2009 16:43

to ja jestem w 90% przekonany ze to uszczelka walnela na glowicy, wiec napewno bierz go na hol nieradze jechac. Jesli to by byla uszczelka to radze oddac glowice do planowania przed wymiana na nowa.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 16:45

sprawdzałem wczoraj olej i płyn w zbiorniczku i nie zauważyłem nic szczególnego...olej w normie a w płynie oleju raczej nie widać. Nie jestem mechaniorem, ale wydaje mi się, że w przypadku uszczelki pod głowicą to na "ssaniu też by dymił...
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 16:47 przez radosss, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw maja 07, 2009 16:47

Ja niewiem jak mogl by byc inny przypadek wydaje mi sie ze tylko uszczelka albo wtryski bardziej stawial bym na uszczelke, najlepiej znajdz mechaniora jakiegos tam gdzie masz autko i niech sie mu przyjzy i bedziesz wiedzial na 100%
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 16:50 przez berti666, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 07, 2009 16:59

To nie ssanie tylko przyspieszacz kata wtrysku. Jak jest caly czas wyciagniety to pracuje normalnie?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » czw maja 07, 2009 17:01

tak, jak wyciągnięte to pracuje normalnie



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 07, 2009 17:12

To sprawdz ustawienie kata wtrysku na zegar, moze sie przestawilo.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości