Zapalone światła brak pisku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr maja 06, 2009 10:06

a i powiem jeszcze że radyjko muszę wyłączać z przycisku bo po wyjęciu kluczyka i rozłączeniu zapłonu niestety nie gaśnie może to radyjko źle podłączone ?

[ Dodano: 06 Maj 2009 11:24 ]
a tak przy okazji ile oleju muszę kupić do silnika bo chcę wymienić a nie mam pojęcia ile trzeba tam wlać.
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 10:16 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



8153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 05, 2007 16:34
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: 8153 » śr maja 06, 2009 13:39

poolak2006 pisze:a i powiem jeszcze że radyjko muszę wyłączać z przycisku bo po wyjęciu kluczyka i rozłączeniu zapłonu niestety nie gaśnie może to radyjko źle podłączone ?

[ Dodano: 06 Maj 2009 11:24 ]
a tak przy okazji ile oleju muszę kupić do silnika bo chcę wymienić a nie mam pojęcia ile trzeba tam wlać.
Co do radyjka to nie pamietam co trzeba zrobić ale napewno coś jest na ten temat tu na forum. Jesli chodzi o oliwe to ja kupuje o ile dobrze pamietam 4 litry



MarekU744
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt gru 05, 2008 22:11
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: MarekU744 » śr maja 06, 2009 13:54

Jakie to radyjko jest ? orginalne czy sam wstawiłeś jakieś ? jeżeli sam wstawiłeś to trzeba delikatnie przerobić instalacje zasilajacą w napięcie wstawic przekaznik i zrobić sterowanie do wyłączania radyjka po wyjęciu kluczyka Co do oleju to starczy 4l bedzie ponad polowe na bagnecie Z buczkiem i oswietleniem wnętrza to podłącz się do vag-a i zobacz co pokazuje modół komfortu bo prawdopodobnie padł mikrostyk w zamku



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr maja 06, 2009 15:32

radyjko pinka mam ... a cos wiecej o podlaczeniu tego radyjka gdzie szukać ?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 07, 2009 01:09

4 litry + filtr - Olej Mobil albo Motul(szukaj na forum - było wałkowane). Radyjko jeżeli nie jest oryginalne to nie ruszaj - podpinałem w wielu gofrach IV i nic to nie ma do rzeczy - czasami przełącznik masz na nowych radyjkach od tego gaszącego bajerku a czasami to kostka jest dokładana o zmienionej konfiguracji kabelków - taki adapter (no i mamy gaszenie po wyjęciu kluczyka.
8153,
Test -ale elementów wykonawczych - spalonego nie pokazuje - tylko czy daje dźwięk na ww. teście. Pozdrawiam!

Jak masz pionka to żółto -czerwony kabel to odcięcie z kluczyka - jeżeli zmostkujemy go z grubym czerwonym to radio nie będzie gasło jak kluczyk wyciągniesz.
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 01:12 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



8153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 05, 2007 16:34
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: 8153 » czw maja 07, 2009 07:32

fleshu pisze:4 litry + filtr - Olej Mobil albo Motul(szukaj na forum - było wałkowane). Radyjko jeżeli nie jest oryginalne to nie ruszaj - podpinałem w wielu gofrach IV i nic to nie ma do rzeczy - czasami przełącznik masz na nowych radyjkach od tego gaszącego bajerku a czasami to kostka jest dokładana o zmienionej konfiguracji kabelków - taki adapter (no i mamy gaszenie po wyjęciu kluczyka.
8153,
Test -ale elementów wykonawczych - spalonego nie pokazuje - tylko czy daje dźwięk na ww. teście. Pozdrawiam!

Jak masz pionka to żółto -czerwony kabel to odcięcie z kluczyka - jeżeli zmostkujemy go z grubym czerwonym to radio nie będzie gasło jak kluczyk wyciągniesz.
Skoro robisz test elementów wykonawczych i brzęczyk nie działa to znaczy ze jest uszkodzony. W moim przypadku tak było i nie szukałem nigdzie indziej przyczyny. Wymieniłem i pozamiatane było. POZDRAWIAM



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości