V MAX Diesli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
do 160 w miare szybko idzie pozniej juz strasznie opornie ale zawsze te 180 pojedzie, zwieksze jeszcze mu dawke piliwa to powinno byc lepiej
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 22:54 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- radczyslaw
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:49
- Lokalizacja: pomorskie
Mysle inaczej troszke dawke zwieksze i troszke cisnienie jeszcze bo nie mam wskaznika doladowania, mam turbinke K24 . Przy tych 180km/h obr. są jakos prawie 5 tys. mysle ze jeszcze jak wytne katalizator, bo niestety mam (sam nie wiem dlaczego) to te 190 bedzieTo_mas pisze:samą dawką nic nie zdziałasz a i weź pod uwagę ze tu ci sie już kończy trochę skrzynia
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
arwam, uwazasz ze mam skrzynie 4S?arwam pisze:Dzikuvip, zmień skrzynię na 4T
kola 175/70/R13 , piąty bieg 120 km/h 2800 obrotow, kolega ma wiecej obrotow a tez ma silnik JR i bylem przekonany ze to on ma wlasnie skrzynie 4S
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
u mnie na 4T przy 200km/h jest około 5100rpm ale silnik wyraźnie nie lubi obrotów w przeciwieństwie od 1.6.Dzikuvip pisze:arwam, uwazasz ze mam skrzynie 4S?
mój rekord to opuszczenie wskazówki pionowo w dół, skala kończy się na 200km/h
[ Dodano: 05 Maj 2009 10:04 ]
na takich kołach nie odważyłbym się na przekraczanie 150km/h bo mają za słabe trzymanie boczneDzikuvip pisze:kola 175/70/R13
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 10:22 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam licznik wyskalowany do 220 km/harwam pisze:skala kończy się na 200km/h
180 km/h = okolo 4700-4800 obrotow. czyli mam prawdopodobnie tak jak Ty 4T
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 10:09 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- kompot
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
- Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
- Kontakt:
Tylko, ze moc max spada od 4000, a przy powiedzmy 4300 spada już strasznie szybko.bradley pisze:ASD przy 4tys obr. ma ~191km/h a przy 4400 jest 210. 220, 4600 i to jest pewnie kres poniewaz powinien dzialac juz limiter.piori pisze:skrzynią ASD przy 4400rpm ma 200km/h
A dokładnie rzecz biorac to siła oporów powietrza rośnie w kwadracie. Tak więc mocpaczu pisze:a opór powietrza jest proporcjonalny do kwadratu prędkości (pominę tu już współczynnik oporu). czyli jak jedziesz 2 razy szybciej to opór powietrza jest 4 razy większy.
P=F*v
Czyli moc musi rosnac w szescianie!
Wiec jesli jakies auto przy zalozmy 100km osiaga 200km/h, to przy IDENTYCZNYCH i idealnych warunkach na osiagniecie 220km/h potrzebuje 133km.
Ja mam.Dzordz-VwBora pisze:Vw Bora 1.9 TDI AGR całe 90Koni i 180km/h i musiałem już hamować bo się droga kończyła Ale myślę ze MOOOOŻE 190 km/h by poleciała...
Zresztą jak myślicie ma ktoś z was taki silnik z MKIV czy Bory?
V-max na prostej sprawdzalem juz wiele razy i w zaleznosci od wiatru 180-190.
Z górki jechałem kilka razy po 197-199, przy 4350-4400 obr.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:41
- Lokalizacja: Bobowa
Witam. Jestem nowy na forum i to mój pierwszy post więc wypadało by się przedstawić, więc krotko: Krzysiek i bardzo mi miło.
A teraz do rzeczy. Co prawda nie posiadam vw lecz seata cordobe ale jak dla mnie to żadna różnica bo części te same koncern ten sam tylko nazwa inna.
Teraz jak w temacie ile v max na dieslu: Mój AAZ 75KM na pełnym baku 171km/h i nic więcej nie wykrzesze bo takie opory a mocy trochę mało. Test na oponach 14" 195/60
A teraz do rzeczy. Co prawda nie posiadam vw lecz seata cordobe ale jak dla mnie to żadna różnica bo części te same koncern ten sam tylko nazwa inna.
Teraz jak w temacie ile v max na dieslu: Mój AAZ 75KM na pełnym baku 171km/h i nic więcej nie wykrzesze bo takie opory a mocy trochę mało. Test na oponach 14" 195/60
www.madmax.vgh.pl
1,9TD AAZ 195/50/r15 nic nie dłubane, dwie osoby 167km/h wg predkosciomierza, czułem że mialem jeszcze trochę miejsca pod pedałem gazu, ale juz nie chcial szybciej jechac, jednak za bardzo kwadratowa jest buda w golfie III, a koni za malo
mam pytanie do osób ktore mają golfa III TD z takim samym silnikiem. Jakie mieliście obroty silnika przy 190kmh?? bo widziałem we wczesniejszych postach, ze niektórzy tyle jechali AAZ-tem. Czy mozna coś podłubac na pompie zeby szedł szybciej ? (bez wstawiania boost pina z 1,6)
PS. ja i tak jestem zadowolony, oleju nie bierze i malo pali ) a v max nie na nasze drogi
mam pytanie do osób ktore mają golfa III TD z takim samym silnikiem. Jakie mieliście obroty silnika przy 190kmh?? bo widziałem we wczesniejszych postach, ze niektórzy tyle jechali AAZ-tem. Czy mozna coś podłubac na pompie zeby szedł szybciej ? (bez wstawiania boost pina z 1,6)
PS. ja i tak jestem zadowolony, oleju nie bierze i malo pali ) a v max nie na nasze drogi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 81 gości