Duża moc dopiero od 2800obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » sob maja 02, 2009 11:37

Dziś były lekkie regulacje.

Tak jak zalecił arwam zmieniłem ustawienie pina. Autko stało się minimalnie żwawsze.
Rozkład mocy był już korzystniejszy. Minimalnie też (o jakieś pół obrotu) skróciłem cięgno gruchy ale tutaj różnicy już nie zauważyłem.

Nie zniknął natomiast problem drżenia przy ruszaniu.
Po przełożeniu pina obroty jałowe wzrosły do 940. W kabinie nie było przyjemnie. Wydech końcowy mocno drgał.
Zmniejszyłem do 840obr. Cisza w środku jakiej dawno nie było. Jednak przy ruszaniu nadal drgania. Pomyślałem że może to sprzęgło, jednak dodając gazu na postoju okazało się że rezonans pojawia się od 940 do 1040 obr.
(poduszki pod silnikiem mam nowe)

Ma ktoś jakiś pomysł ?
Pozdro



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 03, 2009 14:58

mihmih, na turbo to nie jak na śrubie dawki po troszku tylko tu już w grę wchodzi 3-4obroty



mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » ndz maja 03, 2009 21:48

arwam pisze:mihmih, na turbo to nie jak na śrubie dawki po troszku tylko tu już w grę wchodzi 3-4obroty
no dobra a jak cięgno wygląda u Ciebie ?
U mnie nie dało się nałożyć nasadki. Odkręcałem kombinerkami.
Teraz na styk wchodzi nasadka. Jaka długość cięgna powinna wystawać za kontre ?



arwam

Post autor: arwam » pn maja 04, 2009 21:03

mihmih pisze:Jaka długość cięgna powinna wystawać za kontre ?
w audi mojego Ojca śruba jest prawie na sam koniec wkręcona i brakuje około 1 obrotu do końca regulacji a ciśnienie jest wysterowane na 1,3bara.
ale na tych turbinach jak masz duże ciśnienie to przy powyżej 4200rpm delikatnie zamula.
jeśli na codzień spokojnie jeździsz to śmiało podkręcaj ale naj lapiej by dla silnika i jego zdrowia było jeśli byś załorzył IC nawet mały od TDI z MK3



mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » pn maja 04, 2009 21:12

arwam pisze:
mihmih pisze:Jaka długość cięgna powinna wystawać za kontre ?
w audi mojego Ojca śruba jest prawie na sam koniec wkręcona i brakuje około 1 obrotu do końca regulacji a ciśnienie jest wysterowane na 1,3bara.
ale na tych turbinach jak masz duże ciśnienie to przy powyżej 4200rpm delikatnie zamula.
jeśli na codzień spokojnie jeździsz to śmiało podkręcaj ale naj lapiej by dla silnika i jego zdrowia było jeśli byś załorzył IC nawet mały od TDI z MK3
Spokojnie... hmm
troszkę może jeszcze wkręce ale nie będę szalał. W mieście może nie ale na trasie zdarza mi się go wkręcić na wysokie obroty. Z większym ciśnieniem niby powinny wystarczyć niższe obroty żeby jechać tak samo dynamicznie... ale do dobrego łatwo się przyzwyczaić a później i tak chce się więcej ;)
Dzięki za pomoc.



arwam

Post autor: arwam » pn maja 04, 2009 21:34

mihmih,

lepiej zacznij na IC odkładaać bo to wciąga( wiem to z własnego doświadczenia)
jeśli chodzi o dodawanie mocy.
a jako że zawsze działam zapobiegawczo i z wyprzedzeniem to jaeszcze nigdy silnik brzydkiej niespodzianki typu pęknięta głowica mi niezrobił

jak myslisz o podkręcaniu to polecam ten temat który powie Ci jak śie z autem obchodzić zwłaszcza jeśli je podrasujesz bo wyżyłowane silniki jest bardzo łatwo uszkodzić przez nieumiejętną eksploatację



mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » pn maja 04, 2009 22:08

arwam pisze:mihmih,

lepiej zacznij na IC odkładaać bo to wciąga( wiem to z własnego doświadczenia)
jeśli chodzi o dodawanie mocy.
a jako że zawsze działam zapobiegawczo i z wyprzedzeniem to jaeszcze nigdy silnik brzydkiej niespodzianki typu pęknięta głowica mi niezrobił

jak myslisz o podkręcaniu to polecam ten temat który powie Ci jak śie z autem obchodzić zwłaszcza jeśli je podrasujesz bo wyżyłowane silniki jest bardzo łatwo uszkodzić przez nieumiejętną eksploatację
Co nieco już tam z tego forum wyczytałem ;) Buszuje tutaj od kiedy kupiłem klekota.
Trochę do zrobienia było bo przejechał juz 300tys ;)
Teraz śmiga całkiem nieźle, nigdy nie miał awarii, nigdy nie odmówił jazdy. Też staram się na bieżąco przy nim działać... lub oddawać żeby ktoś podziałał ;)
Teraz został mi do rozwiązania problem z drgawkami... ale to już inny post.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 05, 2009 10:29

mihmih pisze:Teraz śmiga całkiem nieźle, nigdy nie miał awarii, nigdy nie odmówił jazdy. Też staram się na bieżąco przy nim działać... lub oddawać żeby ktoś podziałał
Teraz został mi do rozwiązania problem z drgawkami... ale to już inny post.
ja na twoim miejscu bym teraz w IC zainwestował żeby silnik miał lżejsze życie i ciut mniej będzie z IC palił przynajmniej u mnie to się sprawdza choć co nie którzy mówią że jest na odwrót ale ja już w trzech przypadkach zauważyłem to samo że spalanie nieznacznie spada po założeniu IC.

jak chcesz żeby wyglądało oryginalnie pod maską czyli jak byś miał TDI u siebie to mam kompletne owężowanie od TDI 1Z z GOLFA 3.
wszystko będzie pasować bez żadnych przeróbek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości