Przewód zaślepiony - co to i dlaczego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

abc123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 29, 2008 15:30
Lokalizacja: Lublin

Przewód zaślepiony - co to i dlaczego?

Post autor: abc123 » pt maja 01, 2009 20:03

Audi B4 1.9 TDI Silnik: 1Z
Obrazek
Obrazek
Co to jest za przewód i czy on powinien być tak zaślepiony?

Dodam, że silnik jest mocno 'zapaćkany' olejem i zastanawiam się właśnie czy ten przewód nie powinien być gdzieś doprowadzony.

Z góry dziękuję za odpowiedź,

pozdrawiam Michał.


EDIT: polecacie jakieś specyfiki na 'uszczelnienie' motoru?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 20:05 przez abc123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt maja 01, 2009 20:17

Z tego co sobie przypominam to przewód ten zaslepiony jest w silniku 1Z, takie same kolanko szło w silniku AAZ na mechanicznej pompie i tam przewód szedł do pompy wtryskowej i regulował wychylenie LDA-w 1Z wykorzystali starą częśc i w nowym silniku to zaślepili bo nie potrzebne- ten przewód idelanie nadaje sie do podłączenia zegara ciśnienia doładowania. Miałem kiedyś A6 w 1Z i tez tak miałem.
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 20:18 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 01, 2009 20:35

abc123, w golfie tam podlaczony jest map sensor ( a dokladniej wezyk idacy do ECU - bo tam jest map sensor)

w audi sygnal brany jest z innego miejsca i dlatego siedzi zaslepka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn maja 04, 2009 12:18

Adamm pisze:w audi sygnal brany jest z innego miejsca
A dokladniej gdzie to jest?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości