V MAX Diesli

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » sob maja 02, 2009 22:54

do 160 w miare szybko idzie pozniej juz strasznie opornie ale zawsze te 180 pojedzie, zwieksze jeszcze mu dawke piliwa to powinno byc lepiej
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 22:54 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
radczyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: radczyslaw » ndz maja 03, 2009 23:19

licznikowe 200 km/h potwierdzone odczytem z nawigacji. wiecej chyba sie z mojego golfika nie wycisnie


Power is nothing without control

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 03, 2009 23:24

Dzikuvip pisze:zwieksze jeszcze mu dawke piliwa to powinno byc lepiej
samą dawką nic nie zdziałasz :P a i weź pod uwagę ze tu ci sie już kończy trochę skrzynia :P



Awatar użytkownika
banankb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 01:25
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: banankb » ndz maja 03, 2009 23:56

Golfem 4 silnik AJM seryjnym bez modów w 4 osoby i włączonej klimie 210 km/h wyciągnąłem


jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn maja 04, 2009 08:27

To_mas pisze:samą dawką nic nie zdziałasz :P a i weź pod uwagę ze tu ci sie już kończy trochę skrzynia :P
Mysle inaczej troszke :P dawke zwieksze i troszke cisnienie jeszcze bo nie mam wskaznika doladowania, mam turbinke K24 :grin: . Przy tych 180km/h obr. są jakos prawie 5 tys. mysle ze jeszcze jak wytne katalizator, bo niestety mam (sam nie wiem dlaczego) to te 190 bedzie :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » pn maja 04, 2009 22:35

Dzikuvip, zmień skrzynię na 4T



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn maja 04, 2009 23:06

arwam pisze:Dzikuvip, zmień skrzynię na 4T
arwam, uwazasz ze mam skrzynie 4S?
kola 175/70/R13 , piąty bieg 120 km/h 2800 obrotow, kolega ma wiecej obrotow a tez ma silnik JR i bylem przekonany ze to on ma wlasnie skrzynie 4S


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » wt maja 05, 2009 10:02

Dzikuvip pisze:arwam, uwazasz ze mam skrzynie 4S?
u mnie na 4T przy 200km/h jest około 5100rpm ale silnik wyraźnie nie lubi obrotów w przeciwieństwie od 1.6.
mój rekord to opuszczenie wskazówki pionowo w dół, skala kończy się na 200km/h :helm:

[ Dodano: 05 Maj 2009 10:04 ]
Dzikuvip pisze:kola 175/70/R13
na takich kołach nie odważyłbym się na przekraczanie 150km/h bo mają za słabe trzymanie boczne
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 10:22 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt maja 05, 2009 10:07

arwam pisze:skala kończy się na 200km/h
Ja mam licznik wyskalowany do 220 km/h :grin:
180 km/h = okolo 4700-4800 obrotow. czyli mam prawdopodobnie tak jak Ty 4T
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 10:09 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » wt maja 05, 2009 15:42

bradley pisze:
piori pisze:skrzynią ASD przy 4400rpm ma 200km/h
ASD przy 4tys obr. ma ~191km/h a przy 4400 jest 210. 220, 4600 i to jest pewnie kres poniewaz powinien dzialac juz limiter.
Tylko, ze moc max spada od 4000, a przy powiedzmy 4300 spada już strasznie szybko.
paczu pisze:a opór powietrza jest proporcjonalny do kwadratu prędkości (pominę tu już współczynnik oporu). czyli jak jedziesz 2 razy szybciej to opór powietrza jest 4 razy większy.
A dokładnie rzecz biorac to siła oporów powietrza rośnie w kwadracie. Tak więc moc
P=F*v

Czyli moc musi rosnac w szescianie!
Wiec jesli jakies auto przy zalozmy 100km osiaga 200km/h, to przy IDENTYCZNYCH i idealnych warunkach na osiagniecie 220km/h potrzebuje 133km.
Dzordz-VwBora pisze:Vw Bora 1.9 TDI AGR całe 90Koni i 180km/h i musiałem już hamować bo się droga kończyła ;) Ale myślę ze MOOOOŻE 190 km/h by poleciała...
Zresztą jak myślicie ma ktoś z was taki silnik z MKIV czy Bory?
Ja mam.
V-max na prostej sprawdzalem juz wiele razy i w zaleznosci od wiatru 180-190.
Z górki jechałem kilka razy po 197-199, przy 4350-4400 obr.



KrzysztofSS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:41
Lokalizacja: Bobowa

Post autor: KrzysztofSS » wt maja 05, 2009 17:55

Witam. Jestem nowy na forum i to mój pierwszy post więc wypadało by się przedstawić, więc krotko: Krzysiek i bardzo mi miło.
A teraz do rzeczy. Co prawda nie posiadam vw lecz seata cordobe ale jak dla mnie to żadna różnica bo części te same koncern ten sam tylko nazwa inna.

Teraz jak w temacie ile v max na dieslu: Mój AAZ 75KM na pełnym baku 171km/h i nic więcej nie wykrzesze bo takie opory a mocy trochę mało. Test na oponach 14" 195/60


www.madmax.vgh.pl

trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » wt maja 05, 2009 19:13

1,9TD AAZ 195/50/r15 nic nie dłubane, dwie osoby 167km/h wg predkosciomierza, czułem że mialem jeszcze trochę miejsca pod pedałem gazu, ale juz nie chcial szybciej jechac, jednak za bardzo kwadratowa jest buda w golfie III, a koni za malo :-)
mam pytanie do osób ktore mają golfa III TD z takim samym silnikiem. Jakie mieliście obroty silnika przy 190kmh?? bo widziałem we wczesniejszych postach, ze niektórzy tyle jechali AAZ-tem. Czy mozna coś podłubac na pompie zeby szedł szybciej ? (bez wstawiania boost pina z 1,6)

PS. ja i tak jestem zadowolony, oleju nie bierze i malo pali :-)) a v max nie na nasze drogi



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » wt maja 05, 2009 19:18

Przy 167km/h jakie miales obroty??

Przy popmie to mozesz ziwekszyc dawke paliwa + cisnienie na turbo ale to nie to samo co boost ;p


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » wt maja 05, 2009 19:20

przy 167 mialem jakies 4150 moze 4100, coś w tych granicach

[ Dodano: 05 Maj 2009 19:21 ]
dodam tylko jeszcze ze na pewno przy 100kmh mam 2600, bo tak najczęsciej jeżdzę :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości