Po pierwsze witam się ze wszystkimi, jako że jestem tu nowy.
Chciałbym zacząć od opisu problemu jaki mam z moim mk3 1z. Czytałem już sporo o utracie mocy w tych silnikach ale moje objawy nie pasują do żadnego z wcześniejszych tematów. Wygląda to tak, że co któreś odpalenie silnika od początku obrotów nie ma mocy - trzeba się nagimnastykować żeby na drugim biegu wyjść poza 2000 obrotów. Pomagają dwie rzeczy - restart (po nim jest wszystko ok - silnik ciągnie jak powinien - turbina ładnie doładowuje) albo dojechanie na takim zamulonym silniku do 3100 obrotów - wtedy nagle jakby coś odpuściło (nagły skok) i silnik pracuje już normalnie.
Vaga nie mam (dopiero zamówiony) - w warsztacie zczytane były tylko błędy - jedyny jaki występował to 520 - przepływomierz powietrza. Wyjąłem przepływomierz (Pierburg) i okazało się, że jest z 2002 - co daje podstawy do tego żeby wątpić w jego awarię.
Moje podejrzenia:
-nieszczelności w układzie podciśnienia (w piątek wymienię weżyki)
-padnięte n75
-popsuty ECU
Czy macie koledzy jakieś pomysły ?
Nietypowa utrata mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:34
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:34
- Lokalizacja: Gdańsk
Spadek napięcia, spowodowany brakiem masy kolegoEndrju_Gdansk pisze:Problem rozwiązał się przy okazji wymiany akumulatora - bezpośrednia przyczyna nadal pozostaje tajemnicą ale wymiana akumulatora zlikwidowała problem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 08:20 przez Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości