przerwa pracy silnika w czasie jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

przerwa pracy silnika w czasie jazdy

Post autor: salmooo » sob maja 02, 2009 19:37

Witam
Trapi mnie jeden problem autko podczas jazdy dwa razy przerwało prace tak na sekundę(dosłownie) i w tym też czasie zapaliła się kontrolka czerwona ale nie zdążyłem zauważyć jaka. :crazy:
Przerwanie przytrafiło mi się już któryś raz
co może ewentualnie być przyczyną
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 11:56 przez salmooo, łącznie zmieniany 1 raz.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob maja 02, 2009 19:54

Sprawdz immo.


User

salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

Post autor: salmooo » ndz maja 03, 2009 09:00

Witam
Jestem laikiem w golfach a tym bardziej w tdi-kach Golfa mam ok tygodnia.Nie wiem jak sprawdzić immo.....(mam rozumieć immobilizer) możesz mi dokładnie opisać z góry dzięki



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 03, 2009 09:46

salmooo, kiedy sie to dzieje ??? na ciepłym zimnym silniku ? jak dłuzej pojeździsz czy zaraz po odpaleniu ?



salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

Post autor: salmooo » ndz maja 03, 2009 09:58

Przerwania były na ciepłym silniku takie pojedyncze szarpnięcia na ok 1000km zdarzyło się 4 takie szarpnięcia.



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz maja 03, 2009 10:06

wieszająca sie hybraulika?? :chytry:


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 03, 2009 11:40

w różnych zakresach obrotów ?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz maja 03, 2009 12:07

leon79 pisze:Sprawdz immo.

tylko po co?chcesz koledze narobic niepotrzebnej roboty.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz maja 03, 2009 12:08

Jak odpalisz immo nie jest potrzebne wiec to nie to albo luzny lut przekaznika 109 ostatnio to zmora i daje takie efekty albo odzywa sie nastawnik



salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

Post autor: salmooo » ndz maja 03, 2009 13:38

panowie dzieje się tak na rożnych poziomach obrotów.
Może przedstawię ogólnie problem jaki mnie trapi
Przykładowo dziś schodzę rano i próbuję odpalić a autko odpala i chwile chodzi i gaśnie potem próbuje odpalić przekręcam zapłon a tu dziwne bzyczenie pod licznikiem i wskazówki obrotka, stanu paliwa i prędkościomierza wariują i zresetował mi się zegarek i stan przejechanych km.przestraszyłem się bo nie wiem co się dzieje :crazy:
wczoraj mi dwa razy zgasł jadę sobie na 2 biegu a tu raptem padł odpalam i jest ok???
dziś też jak jechałem pod czas jazdy chce opuścić szybę (elektryczną) z tyłu przyciskiem na pulpicie i wszystkie wskazówki padły (ale dalej autko jedzie) jakiś dziwne szumienie z pod licznika i znowu reset zegarka.
Może te przerwania są jakś połączone z tymi dziwnymi objawami
potrzebuję pomocy bo nie wiem od czego się zabrać a i nie wiele się znam:(

Dzięki za odp.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz maja 03, 2009 13:46

brak zasilania lub słaba masa,ale 109 na początek.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 03, 2009 13:54

salmooo pisze:przekręcam zapłon a tu dziwne bzyczenie pod licznikiem i wskazówki obrotka, stanu paliwa i prędkościomierza wariują i zresetował mi się zegarek i stan przejechanych km
objaw bardzo podobny do braku masy :) ja tak miałem jak podłączyłem zegary z mk3 w mk2 :) we wtyczce brakowało mi masy i tak mi podskakiwały wskazówki :P
popatrz czy masa dobrze jest podłączona



salmooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 23:49
Lokalizacja: LUBICZ
Kontakt:

Post autor: salmooo » ndz maja 03, 2009 14:59

przepraszam ,że tak się dopytuję ale wcześniej jeździłem oplem astra 1.6 pb a tam sprawdzenie błędów to przy tym pestka w astrze za pomocą drucika sprawdzałem kody błędów.
109 to przekaźnik znajduję się koło nóg kierowcy tak jak sprawdzić czy działa>??
Masę tzn klemę minusową.
zauważyłem też ,że gdy się dzieją te objawy z szalejącymi wskazówkami i bzyczeniem spod licznika gdy zamknę lub otworzę drzwi kierowcy to przestaje bzyczeć i jest ok jak zamknę to znowu może coś z drzwiami ????



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz maja 03, 2009 15:01

nie klema ,tylko wszystkie brązowe kabelki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości