Wyrobiony klin na wale

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Wyrobiony klin na wale

Post autor: sakuratorek » pt maja 01, 2009 13:40

Witam wszystkich.
Mam pewien problem z swoim autkiem a mianowicie wyrobiony klin na wale. A że jestem teraz na wyspach i tutejsi mechanicy każą wymieniać silnik. Czy zna ktoś jakiś sposób aby to można było naprawić tak żeby to wytrzymało 2200km i wtedy oddać to do fachowej naprawy


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt maja 01, 2009 13:45

kombinują na klejach, ale to zbyt ryzykowne.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 01, 2009 14:19

sakuratorek, wirecisz dwa otwory przez kolo i wal i wsadzasz szpile, do tego kolo i sruba na klej i powinno trzymac, z tym ze potem dobrze by bylo wymienic caly wal


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » pt maja 01, 2009 15:12

Adamm,przewiercać na wylot czy tylko ok połowy wały, i jaki klej zastosować??


http://jbweld.net/products/jbweld.php jest tutaj taki dostepny, tylko ze opis po ang


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 01, 2009 15:47

sakuratorek, chodzi mi o zrobienie otworow w kole i w wale tak zeby mozna zaszpilic to zeby kolo sie nie ruszalo przod tyl - wystarczy na dojazd do polski


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » pt maja 01, 2009 18:20

co użyć jako tej szpilki?? Chodzi mi po głowie użycie szpilki z łańcucha bo on też pracuje na ścinanie. Czy to jest dobry kierunek??


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 01, 2009 18:33

kawalek wytrzymalego preta odpowiedniej srednicy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » pt maja 01, 2009 18:50

Wielkie dzięki za pomoc, jutro się wezmę do roboty tylko najpierw muszę dobre wiertło dorwać


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt maja 01, 2009 20:22

no podejrzewam że ciężko będzie z wierceniem.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » sob maja 02, 2009 11:42

byłem dziś w sklepie i kupiłem kilka różnych wierteł o śr-3mm i 4mm i wziąłem się za wiercenie. no ale niestety po kilkunastu minutach stwierdziłem ze to będzie bardzo trudneczadanie mimo tego ze lepszych wierteł już nie mają. Ma może ktoś troszkę łatwiejszy pomysł na unieruchomienie tego kola na wale??


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » sob maja 02, 2009 12:37

witaj kolego mój wał po zaklinowaniu tak wyglądał kliny były zrobione z zaworów wiercenie podobno gladko poszlo dodam ze na tych klinach przejechalem 20tys km
http://yfrog.com/6017062008412001j
http://yfrog.com/60dsc00629ij
http://yfrog.com/6017062008410001j
http://yfrog.com/63dsc00623kj
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 12:45 przez Aadam, łącznie zmieniany 1 raz.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » sob maja 02, 2009 14:39

Aadam wielkie dzięki za fotki, bardzo dużo mi wyjasniły


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » sob maja 02, 2009 15:40

sakuratorek, spoko
po takim zabiegu spokojnie dojedziesz do kraju i tu proponował bym zrobić to solidnie bo na tych koleczkach potrafi sie przestawiać rozrząd u mnie tak było...
teraz jestem po remoncie silnika wał wyciągnąłem i oddałem do napawania i obróbki czoła teraz kolo nie ma zadnego bicia i wszystko jest ok :bigok:



Solskier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 09:55
Lokalizacja: Dolnyśląsk - Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » sob maja 02, 2009 15:57

Aadam Ile biorą u Ciebie za planowanie czoła wału?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości