Kąt wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Kąt wtrysku
Witam wszystkich !
Dziś regulowałem kąt wtrysku ustawiłem na na około 50 czy to jest prawidłowo ? według tdi-timing czyli jak najbliżej niebieskiej lini wychodzi około 41 która wartość jest prawidłowa ?
Dziś regulowałem kąt wtrysku ustawiłem na na około 50 czy to jest prawidłowo ? według tdi-timing czyli jak najbliżej niebieskiej lini wychodzi około 41 która wartość jest prawidłowa ?
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Ciekawi mnie jedno. Dlaczego wszystkie 1Z maja rozbieznosc pomiedzy okienkiem temp paliwa a tym co jest pokazywane na osi X.
Dla porownania moj kat wtrysku na bardzo bardzo goracym silniku
Dla porownania moj kat wtrysku na bardzo bardzo goracym silniku
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Ja przed regulacja w tdi-timing rozgrzewam auto do ok. 90 stopni klikam w polu które ci zaznaczyłem że auto jest rozgrzane i reguluje.
Po tak przeprowadzonym zabiegu nie zdarzyła mi się jeszcze rozbieżności między zapłonem w grupie 000 a tdi-timing.
Po tak przeprowadzonym zabiegu nie zdarzyła mi się jeszcze rozbieżności między zapłonem w grupie 000 a tdi-timing.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
zrób tak żeby na dobrze rozgrzanym silniku było na niebieskiej lini będzie w granicach 38-42st, zaznaczenie nie robi różnicy przynajmniej u mnie, nie wież w mit o magicznym 50st. , a jak są tacy co twierdzą że żle piszę to proszę o wykresik 1Z rozgrzany oczywiście i żeby było idealnie na niebieskiej i wartość 50st.
wszyscy znacznie przyśpieszają kąt po to bo niektóre klekotki w zimie mają problemy z rozruchem w końcu mają xxxkm, ale pamiętajmy że zbyt wczesny wtryski jest szkodliwy jak i zbyt późny, dochodzą do tego dotryski paliwa itd. co silnik znosi źle.
wszyscy znacznie przyśpieszają kąt po to bo niektóre klekotki w zimie mają problemy z rozruchem w końcu mają xxxkm, ale pamiętajmy że zbyt wczesny wtryski jest szkodliwy jak i zbyt późny, dochodzą do tego dotryski paliwa itd. co silnik znosi źle.
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 10:01 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie róbcie z tego ustawiania apteki , ustawiona wartośc w przedziale 30-60 jest prawidłowa i zdrowy TDI ma palić , jeśli sa małe problemy z paleniem na zimno w silnikach z dużym przebiegiem to podciagamy kąt bliżej wartości 60.
Całą reszta gdy silnik juz pracuje zajmuje sie N-108 i to czy ustawimy na 30 czy 60 nie ma znaczenia ( w sprawnej pompie) , po ustawieniu kąta wtrysku robimy kontrolnie dynamicznie log 004 dla sprawdzenia czy N-108 wyrabia sie z regulacją w wysokich obrotach oraz statycznie 004 czy nie skończyla sie przypadkiem regulacja N-108 w "dół"
Całą reszta gdy silnik juz pracuje zajmuje sie N-108 i to czy ustawimy na 30 czy 60 nie ma znaczenia ( w sprawnej pompie) , po ustawieniu kąta wtrysku robimy kontrolnie dynamicznie log 004 dla sprawdzenia czy N-108 wyrabia sie z regulacją w wysokich obrotach oraz statycznie 004 czy nie skończyla sie przypadkiem regulacja N-108 w "dół"
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
piter_s, gwoli scislosci to nie stopnie a jednostki
Omek, zostaw jak jest i nie ruszaj. Dobrze jest.
U mnie rowniez.piter_s pisze:zaznaczenie nie robi różnicy przynajmniej u mnie
Omek, zostaw jak jest i nie ruszaj. Dobrze jest.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Witam ponownie ! przestawiłem kąt wtrysku tak idealnie około niebieskiej lini,zastanawiam się dlaczego na wykresie są inne dane niż te na dole okna ? i jeszcze jedno co to za opis na dole okna ?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 17:40 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości