umierające turbo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

umierające turbo?

Post autor: WRiTTeR » wt kwie 28, 2009 15:42

witam,

slizgalo mi sie sprzeglo bynajmniej tak to wszystko wyglądało dziś dochodze do wniosku ze niepotrzebnie je wymienialem no ale, sprzeglo nowe filtr paliwa nowy linka sprzegla nowa a auto najczesciej 2500-3000 obr wogole nie przyspiesza jakby turbo nie pompowalo choć na wskaźniku jest ok,

dzis obserwacje sie zmienily jak auto podczas przyspieszania sie przymuli turbo slabnie o ok 0,2 bara. W orurowaniu pojawil sie olej moze nie w wielkich ilosciach ale dół intercoolera gdzie jest jakis jakby zaworek z gumowa osloną jest mokry od oleju. max co dzis sie udało rozpedzic to 130 ale od 120 do 130 trwało masakrycznie dlugo.

jakies porady?
co jeszcze sprawdzic zanim skazać turbo
turbo kupic drugie czy to regenerowac co lepsze?
i jakie turbo pasuje do aaz bez rzeźby

aktualnie wyglada wsio tak:
AAZ
boost pin
kat out
turbo 1,1 KKK K14
FMIC z IC od AFN-a

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 15:43 ]
przebieg 322 000 km


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt kwie 28, 2009 22:38

WRiTTeR pisze:przeglo nowe filtr paliwa nowy linka sprzegla nowa a auto najczesciej 2500-3000 obr wogole nie przyspiesza jakby turbo nie pompowalo choć na wskaźniku jest ok,
mam to samo ale u mnie jest pompa do roboty, tzn, byla regenerowana i pompiaz cos zpi....lił :grrr: więc moze masz tak samo?



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 10:08

i jakie turbo pasuje do aaz bez rzeźby
bez rzeźby tylko K14 lub T2
z malutką rzeźbą pasują T3 i K24 które to ja gorąco polecam.
ich jedyną wadą jest to że w dolnych obrotach są leniwe i potrzebują chwili czasu żeby się zebrać alejak się do pracy zabiorą to nie ma zmiłuj



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » czw kwie 30, 2009 10:21

arwam pisze:bez rzeźby tylko K14 lub T2
a podziekował a z tych dwoch to ktora lepsza?

co do pompy to chyba nie mi objawy wskazuja turbo, olej w orurowaniu, gwizda i spada doładowanie


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 30, 2009 10:42

WRiTTeR pisze:a podziekował a z tych dwoch to ktora lepsza?
obie są bardzo podobne :) tak że różnicy nie poczujesz



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 11:14

WRiTTeR,

na codzień jeździsz więcej po trasie czy po mieście?
jak ta pierwsza opcja to zakładaj większe auto zacznie ci mniej palić i nie będzie się tak nagrzewać w trasie.
z większą łatwością będzei sie poruszać na wysokich biegach przy szybszej jeździe.
jeśli planujesz w przyszłości dużą pompę to koniecznie duże turbo bo jak założysz pompę 10 lub 11mm t powyżej 130km/h przy małej turnbine nie chce iśc bo jest w wydechu za ciasno



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości