Duża moc dopiero od 2800obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zajrzeć ? Czy może zatkać ?t0mal pisze:To_mas, U mnie siedzi pompa 8mm i do tego w nie najlepszej kondycji i to jest przyczyna.
mihmih, w sumie to co pisalismy powinno pomóc, ale w jakimś znaczącym stopniu to nie oczekuj poprawy, a i bym zapomniał - warto do EGR zajżeć, pewnie sporo syfu już się tam nazbierało.
A jak czyścić to w jaki sposób ? Wystarczą dobre chęci czy jakieś specjalne narzędzia będą potrzebne ?
W moim aucie na pewno nigdy to nie było czyszczone a na liczniku już 300tys.
Zajżeć, czy zawór nie jest zalepiony smołą, jak tak to wyczyścić. razem z kolektorem dolotowym.
Mam nadzieję, że nie bedzie wyglądał jak ten tu>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829
Mam nadzieję, że nie bedzie wyglądał jak ten tu>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829
huhuh grubo sie zapowiada.t0mal pisze:Zajżeć, czy zawór nie jest zalepiony smołą, jak tak to wyczyścić. razem z kolektorem dolotowym.
Mam nadzieję, że nie bedzie wyglądał jak ten tu>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829
Da się tutaj coś zepsuć ? Na coś trzeba zwrócić uwagę przy rozbieraniu/składaniu ?
Może da się wyczyścić zawór bez demontażu ?
Napiszcie wszystkie uwagi bo może w sobotę zrobię grzebaninkę przed blokiem.
- ChorwatVW
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 16:27
- Lokalizacja: Góra/DGR/Dolny Śląsk
W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają...ale chmura dymu to już nie wiem dlaczego się pojawia,może zbyt duża dawka paliwa.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168425&postdays=0&postorder=asc&start=30 <<<moje MK 2 :)
Być może i za duża dawka... niestety nie mam regulacji. Może pin obrócę na łagodniejszą stronę ?ChorwatVW pisze:W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają...ale chmura dymu to już nie wiem dlaczego się pojawia,może zbyt duża dawka paliwa.
w takim układzie jeśli to faktycznie jest K14 to to jest coś nie tak.Jeśli chodzi o to jakie to turbo to jest tabliczka...
stronę wcześniej piszesz że masz asymetryczny boost pin.
przestaw go na jak największe wcięcie i wtedy zobacz jak sie zahowuje bo mi to wygląda na za małą dawkę w dolnych obrotach
W weekend będe próbował z różnymi ustawieniami.arwam pisze:w takim układzie jeśli to faktycznie jest K14 to to jest coś nie tak.Jeśli chodzi o to jakie to turbo to jest tabliczka...
stronę wcześniej piszesz że masz asymetryczny boost pin.
przestaw go na jak największe wcięcie i wtedy zobacz jak sie zahowuje bo mi to wygląda na za małą dawkę w dolnych obrotach
Mam jednak problem z dawką na wyższych obrotach bo zostawiam duuużą chmurę jak już wskoczy na te swoje 2800 i więcej. Nie będzie przeginki jak jeszcze zwiększe mu wcięcie ?
Śrubę z regulacją dawki mam ustawioną na stałe i tylko rozwiercenie i rozbiórka pompy wchodzi w grę jeśli chciałbym coś zmienić.
PS
Wczoraj zwiększyłem jałowe obroty z 840 do 880. Na ciepłym spoko ale przy odpaleniu na zimnym są niższe i bardziej trzęsie budą niż przed zmianą. (czeka mnie wymiana zerwanej linki "ssania" ale czy tak powinno być ?)
Tak zrobie.arwam pisze:zwiększ ciśnienie na turbo wkrętem na gruszce po uprzednim poluzowaniu kontrymihmih pisze:Nie będzie przeginki jak jeszcze zwiększe mu wcięcie ?
Byle turbo nie odfrunęło.
[ Dodano: 30 Kwi 2009 15:35 ]
A może zanim zacznę...
Do tematu podejdę na kilka razy żeby nie przedobrzyć.
Skracać cięgno o jaką długość ? Pełny obrót czy raczej 1/8 obrotu ? Jaki skok cięgna zaczyna mieć znaczenie ?
zgodze się ale 1.9 z racji większej pojemności i większego skoku tłoka powinny iść już z niższych obrotów.ChorwatVW pisze:W swoim MK2 wcześniej miałem silnik 1.6 TD i tak samo od pewnych obrotów dostawał kopa,obecnie był swapowany na nowszy 1.6 TD i to samo się dzieje,wydaje mi się że te silniki TD wszystkie tak mają.
a 1,6 z VNT może już iść od naj niższych obrotów. wiem bo już miałem GT2052V i wkrótce ona chyba znów u mnie zagości choć wcześniej jeszcze będę chciał sprawdzić opcję z bardzo dużym WG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 51 gości