Grzanie świec na ciepłym...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Grzanie świec na ciepłym...

Post autor: Druidionin » wt kwie 28, 2009 15:06

Siemka!
Przeszperałem forum, coś tam wyczytałem ale nie jestem do końca pewny ze zrozumiałem :green_fuck:
Mam silniczek JR (86r) jak kupiłem autko we wrześniu to gdy temperatura na dworzu była ok 20 st. nie załączało się grzanie świec... Teraz z rana przy 15 stopniach grzał, dojechałem na uczelnie gdzie stał do godz 14 gdy temp powietrza przekroczyła 25 st w dodatku stał na słońcu :crazy: i gdy chciałem odpalić zapaliła się kontrolka i grzał przez 15-20 sek. po czym przekaźnik się rozłączył... Gdy w drodze powrotnej zagrzałem autko i po 10 min postoju chciałem odpalić to grzanie się nie świeciło...
Czy ubzdurałem sobie iż coś nie tak z tym grzaniem czy może czujnik cieszy do wymiany? :otepienie:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 28, 2009 15:18

wg mnie jest wszystko ok a dla spokoju mozesz czujnik wymienić :)



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt kwie 28, 2009 15:30

To_mas pisze:wg mnie jest wszystko ok a dla spokoju mozesz czujnik wymienić
A duży to koszt? Tak orientacyjnie ;)



Awatar użytkownika
Dylu_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 12:33
Lokalizacja: Studzieniec/Płock

Post autor: Dylu_VW » wt kwie 28, 2009 15:40

Z tego co pamietam jakis czas temu kupowalem nowy sredniej klasy czujnik to zaplacilem ok 60zl.



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 20:59

Dylu_VW,

pomyliłeś cyba przekaźnik z czyjnikiem

[ Dodano: 30 Kwi 2009 21:03 ]
Druidionin,

jeśli masz silnik w dobrym stanie to tylko pozazdrościć bo on może naprawdę dużo zwłaszcza jeśli jest z przed 87" i nie był wymieniany; można go kręcić do ponad 6000rpm.
wiem bo sam sprawdzałem na swoim silniku zanim się wpakowałem w 1,9 czego teraz żałuję ale wtedy byłem pod ścianą i musiałem sprzedać to na co był kupiec :crazy:
ale w przyszłości u mnie na stałe zagości silnik 1,6TD JR lub MF na płytkach lub nowszego typu ale z przerobioną regulacją na płytki zamiast hydro popychaczy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości