nie chce odpalic, pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

nie chce odpalic, pomocy

Post autor: cudak1987 » wt kwie 28, 2009 00:48

Witam prosze o pomoc , mam taki problem samochód nie odpala , kręci ale nie zaskoczy. nie swieci sie kontrolka od swiec nie słychać pompki po przekreceniu stacyjki. Samochód był uderzony w tył i był robiony. Czy to mozliwe ze moze to byc spowodowane tym ze samochód był przechylony na bok i paliwo spłyneło i sie zapowietrzył? co sprawdzać ? czytałem ze moze to być przekaznik 109 (podobno on jest odpowiedzialny za swiece. powiedzcie co sprawdzać.. z góry dzieki za pomoc...



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 00:53

Ciężko ocenić - może podepmij vag przy włączonej stacyjce, odczytaj błędy. Odepnij na chwilę klemę + (ja tak miałem jak zwarcie na instalacji zrobiłem)



cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: cudak1987 » wt kwie 28, 2009 00:57

tylko ze to autko cały czas paliło na dotyk nawet jak sniegiem było zasypane.. a ty nagle jak go przechyliłem i tarłem podkład to juz nie chciał zaskoczyć.. kreci ładnie ale nie zaskakuje.. nie mam vaga niestety dopiero autko sobie sprawiłem..



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 01:00

Zastanów się czy jeszcze nic innego nie mogło wpłynąć na taki efekt? Może coś jeszcze się stało? Strasznie to dziwne. Ale kleme odepnij na chwilę.



cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: cudak1987 » wt kwie 28, 2009 01:05

autko stało z wyjetym akumulatorem.. przez cały czas pracy.. z tego co sie orientuje to poduszki czy napinacze pasów nie mają wpływu na to czy odpala , powininien odpalić. a w golfie nie ma czujki zadnej antywstrząsowej?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 01:08

Jeżeli aku odpięty i brak awaryjnego aku dla alarmu to nie ma to znaczenia raczej. Jedynie zostaje kluczyk i imo. Moż coś się stało właśnie z nim. Ale to by przy pierwszym odpalaniu zagadał chwile i zgasł. Mogły się wtryski zapowietrzyć - i pytanie - na którą strone był przechylony?



cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: cudak1987 » wt kwie 28, 2009 01:13

na strone kierowcy , miejsce pasazera było w powietrzu..



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt kwie 28, 2009 01:25

no to źle. bo po prawej jest filtr! Hol tylko zostaje - bieg wbijasz i palisz na rozruszniku żeby paska nie zerwać.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt kwie 28, 2009 08:47

fleshu pisze: Hol tylko zostaje
No nie tylko, przecież można filtr paliwa ropką zalać. Zdecydowanie może to rozruch ułatwić.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 28, 2009 10:04

Pompa się zapowietrzyła pewnie zrób tak:

Zalej filtr paliwem, jak pusty, następnie poluzuj nakrętki przy wtryskach i kręć silnikiem, aż zacznie paliwo wyciekać, wtedy dokręcasz przewody do wtrysków i wio :)

Zapowietrzona pompa sama się powinna odpowietrzyć, trzeba jakieś 10s pokręcić silnikiem, jak masz pusty filtr paliwa to bedzie ciężej zapalić.

[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:06 ]
Jeśli problem się powtórzy to jest wina zaworka zwrotnego w pompie lub na filtrze.



cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: cudak1987 » wt kwie 28, 2009 10:07

a sam sie nie odpowietrzy? tylko to moze byc powodem ze nie odpala? bo kontrolka od swiec wogóle sie nie zapala...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 28, 2009 10:13

Najpierw trzeba posprawdzać najprostrze przyczyny, poźniej bedziemy się zastanawiać :)

Jak pisałem odpowietrzy się, ale trzeba bedzie troche kręcić silnikiem, jeżeli masz suchy filtr paliwa to nie odpali.

[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:15 ]
pompki nie słychać bo jej nie ma :) paliwo z baku ssie pompa wtryskowa



cudak1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 03, 2009 14:06
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: cudak1987 » śr kwie 29, 2009 00:20

w filtrze paliwa była około szklanka paliwa , a powininen być pełny tak? autko dalej kreci i nie chce zaskoczyć.. ta kontrolka od swiec nie powinna sie zaswiecic nawet na chwile zeby zahrzać?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr kwie 29, 2009 00:28

Popatrz jeszcze jak bezpieczniki główne wyglądają - Taka czarna puszka na akumulatorze. Może się coś rozwaliło tam podczas wyciągania aku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości