Dziwne syczenie silnika w ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pablos 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 21, 2008 14:43
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Dziwne syczenie silnika w ALH

Post autor: Pablos 23 » ndz kwie 26, 2009 21:01

Witam. Koleś chce kupić Cordobę Vario 99 rok motor tdi alh. Auto jak wchodzi na obroty powyżej 1900 zaczyna dziwnie syczeć (a być może słychać jakby zużyte łożyska). Auto ma klimatronic, ale chyba są to nieszczelności w dolocie (może turbo). Pomóżcie.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 21:08 przez Pablos 23, łącznie zmieniany 1 raz.



mercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 23:36
Lokalizacja: Opole

Post autor: mercik » ndz kwie 26, 2009 21:10

syczy to jest dźwięk zasysanego powietrza czy dźwięk świszczącej turbiny? takie syczenie może wywoływać także pasek od alternatora, dziurawe łącze elastyczne w wydechu lub nieszczelny układ dolotowy powietrza trzeba nasłuchiwać pod maską skąd dźwięk dochodzi



Pablos 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 21, 2008 14:43
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: Pablos 23 » ndz kwie 26, 2009 21:14

to jest właśnie dziwne że to słychać jak auto jeździ (zwłaszcza na wyższych obrotach).



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn kwie 27, 2009 19:20

ja obstawiałbym na plecionke czyli tą rurke elastyczna wydechu od kolektora wydechowego... mialem u siebie tak samo... trzeba zobaczyc czy na tej plecionce elastycznej widac osad ze spalin...


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn kwie 27, 2009 19:29

Zwróć także uwagę na połączenie węża z ic ,w razie nieszczelności słychać syczenie szczególnie podczas przyspieszania, kiedy turbo zaczyna pompować( a napisałeś że słyszysz to od 1900, a wtedy turbo już pompuje) :chytry: Nie wiem jakie jest tam połączeni czy na opaskę czy na szybko złączkę ale schyl się i zobacz ic jest po prawej stronie auta przed kołem, jak jest nieszczelność to będzie to widać w postaci tłustych plam, zacieków, w ic zawsze jest trochę oleju... :bajer: Ale wtedy powinieneś czuć większy lub mniejszy brak mocy, choć różnie to bywa z tym "wyczuciem" :grin:
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 19:32 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Pablos 23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 21, 2008 14:43
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: Pablos 23 » pn kwie 27, 2009 21:23

Dzięki za odpowiedzi. koleżka zrezygnował z kupna Cordoby. Pozdro.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości