piori, uszczelkę mam standardową Goetze, montowałem ją w sierpniu 2007 roku... I długo wytrzymała na ciśnieniu 1.1 - 1.3bara. Od montażu sprężarki do JP to jest 3 z kolei uszczelka i jak na razie trzyma najdłużej
Co do maksymalnego ciśnienia to aktualne 1.4 - 1.5 bara styknie

, może szybciej kleknie uszczelka to się wezmę wtedy za wymianę... No i przydało by się zrobić wydech od podstaw, bo mój jako tako się trzyma i nawet cały, ale wymieniony w tamtym roku tłumik końcowy znów zaczyna popuszczać i chyba teraz założę jakiś od Venciaka w TDI, mam nadzieje, że dłużej wytrzyma no i dwururka będzie i czarna chmurka kulturalnie w asfalt będzie walić

Ale jak na razie wszelkie plany wstrzymane, bo zamierzam otworzyć w najbliższym czasie firmę i jednocześnie piszę pracę inżynierską i totalny brak czasu na dłuższe obcowanie z autkiem
[ Dodano: 24 Kwi 2009 23:21 ]
arwam pisze:jeśli masz zwykłą nie metalową uszczelnkę to spróbuj dociągnąć o 90 stopni ( z czuciem, żeby nie zerwać gwintu).
jak nie pomoże to nie zaszkodzi.
a jak będziesz wymieniał uszczelkę to koniecznie nowe szpilki do głowicy daj
Kurcze z tym dociągnięciem to nie pomyślałem, bo nie była dociągana po przejechaniu 1kkm, może masz racje i to pomoże

A co do szpilek, to już będzie 4 komplet, bo zawsze dawałem nowe, bo koszt nie wielki a samopoczucie jakoś lepsze
