Padło turbo...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » sob kwie 25, 2009 08:27

To jest zwykły prostokątny przełącznik dokładany w w plastiku pod bezpiecznikami co jest na nadkolu lewym. Jak go przełącze to jak włączam zapłon to żadna kontrolka się nie świeci, a rozrusznik może kręcić do bólu aż aku padnie :chytry:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob kwie 25, 2009 10:53

czyli wychodzi na to, że masz "swojskie" odcięcie prądu idącego do wnętrza samochodu
ale jak wcześniej podałem, odcięcie prądu z pompy wtryskowej nie spowoduje zgaszenia silnika, który dostaje dawkę oleju do dolotu przez rozwalone turbo, zwykły zbieg okoliczności sprawił, że silnik zgasł w tym samym czasie jak wyłączyłeś dopływ prądu tym przełącznikiem i chyba niewiele oleju dostało się do kolektora ssącego, że silnik sam zgasł nawet nie zdążywszy się rozkręcić.


Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » sob kwie 25, 2009 22:32

Może i tak być. W każdym bądź razie dzięki bogu zgasł.
Tylko teraz się troche boje że może jeszcze cos tam w kolektorze czy gdzies jest oleju reszta i zeby znow nie zaczal wariowac jak go odpale.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Dzordz-VwBora
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
Kontakt:

Post autor: Dzordz-VwBora » sob kwie 25, 2009 23:54

Daj jednak jakoś fotkę bo nas wszystkich ciekawi jak ten guzik wygląda...


Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » ndz kwie 26, 2009 00:05

To w poniedziałek walne fote i wrzuce wam do oceny :helm:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » ndz kwie 26, 2009 08:02

Naprawde nigdy nie widzieliście przełącznika na lini zasilanie-zawór odcinający na pompie? :jezor:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz kwie 26, 2009 16:47

fabrycznie nie :chytry:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości