Ciezko pali gdy ciepły

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr kwie 15, 2009 23:15

Czujnik jest przy głowicy na plastikowym krućcu co dochodzi górny wąż gumowy od chłodnicy jest na cztery piny.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

rozrusznik do sprawdzenia

Post autor: krzys887 » czw kwie 16, 2009 01:25

Mialem to samo w AFN, zregenerowalem rozrusznik i bylo duzo lepiej a tez radzili mi juz pompe wymieniac, hehe



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw kwie 16, 2009 20:38

arwam pisze:gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe
po prostu Helmut tak wymyslil ze jak zimny to pali z pol obrotu a gdy cieply paliwo podawane jest dopiero po przekroczeniu okreslonych obrotów walu



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz kwie 19, 2009 15:21

DANIEL LHR pisze:
arwam pisze:gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe
po prostu Helmut tak wymyslil ze jak zimny to pali z pol obrotu a gdy cieply paliwo podawane jest dopiero po przekroczeniu okreslonych obrotów walu
Żeby tak Helmut jeszcze wymyślił dwa rozruszniki przy samochodzie na odpalanie na zimny i na ciepły?



szostakad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
Lokalizacja: SANKA

Post autor: szostakad » śr kwie 22, 2009 18:32

rozrusznik nie ma nic do odpalania na ciepłym silniku wczoraj zauważyłem dopiero że się cofa paliwo nie wiem jeszcze dlaczego filtr jest nowy zawór zwrotny też wężyki dopływowe całe a mimo to jak jest odpalony to idą dość duże bąble z powietrzem ma ktoś pomysł dlaczego????



Awatar użytkownika
gesiu 25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 27, 2007 13:44
Lokalizacja: Cisek/Kędzierzyn-Kozle

Post autor: gesiu 25 » czw kwie 23, 2009 12:02

Ja też miałem ten sam problem i po wymianie akumlatora wszystko wróciło do normy.Jak ciepły był to kręciłem dobre 10 sekund zanim załapał a rano normalnie,bez problemu palił.Teraz po wymianie normalnie pali czy to ciepły czy zimny a proponowali mi korektę softu,regenerację pompy i dużo innych rzeczy.Wypróbuj inne ako,może pożycz od kogoś albo jedź go sprawdzić w jakim jest stanie.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
mlekon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
Lokalizacja: ...:::FSL:::...
Kontakt:

Post autor: mlekon » czw kwie 23, 2009 19:07

gesiu 25 pisze:Ja też miałem ten sam problem i po wymianie akumlatora wszystko wróciło do normy.Jak ciepły był to kręciłem dobre 10 sekund zanim załapał a rano normalnie,bez problemu palił.Teraz po wymianie normalnie pali czy to ciepły czy zimny a proponowali mi korektę softu,regenerację pompy i dużo innych rzeczy.Wypróbuj inne ako,może pożycz od kogoś albo jedź go sprawdzić w jakim jest stanie.Pozdrawiam.

równiez słyszalem o tym. wymiana padajacego aku rozwiazała problem.
jezeli to nie pomaga to korekta map startowych :grin:
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 19:08 przez mlekon, łącznie zmieniany 1 raz.



szostakad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
Lokalizacja: SANKA

Post autor: szostakad » czw maja 07, 2009 20:28

problem rozwiązany pompa paliwa padnięta górna część porysowana ratunek tylko jeden nowa pompa wtryskowa nie żaden akumulator przecież pisałem wam że nie pali na ciepłym prawdopodobnie zmiana mapy kąta wtrysku by pomógł przy odpalaniu ale i tak by nie miał swojej mocy.



przemekCRX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:57
Lokalizacja: kalisz

Post autor: przemekCRX » ndz cze 28, 2009 13:50

mam podobny problem więc nie bendę zakładał nowego tematu
mianowicie
cięzko pali
zaczołem zmieniać kat ustawienia pąpy
teraz troszke lepiej pali, lecz za mna jest dosłownie czarny dym z tłumika
w jaki sposób ustawić domowym sposobem kąt zapłonu-pompy
MK 2 1,6 TD
pozdrawiam i dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości