TDI - Timing w 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

TDI - Timing w 1z

Post autor: Omek » pn kwie 20, 2009 11:43

Witam wszystkich !
Zrobiłem zrzut ekranu i nie bardzo wiem o co chodzi,wydaję mi się że powinienem ustawić kąt wtrysku ? Pozdrawiam. Obrazek



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn kwie 20, 2009 11:46

Jest lekko opozniony. Jak Ci przeszkadza to mozesz go przyspieszyc.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 20, 2009 11:52

Omek, kąt troszkę późny u ciebie wynosi 36 ja bym go przyśpieszył w okolice 49-51 :) a mówiąc prościej jak najbliżej niebieskiej linii na wykresie :)



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 19:28

jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.

jak by było 20 to można powiedzieć że jest późno.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 20, 2009 19:39

piter_s pisze:jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.
ja przestawiłem u siebie na 51 i jest lepiej niz jak miałem na 20 pare

ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 20:12

To_mas pisze:ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.
czyli jaką masz na myśli???
wartość poprawna jest taka jak podaje ecu z map, a w mapach nie ma 51 tylko jak juz 40-42



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn kwie 20, 2009 20:42

Ustaw jak ja :bigok: :zakrecony:
Obrazek


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn kwie 20, 2009 20:51

bradley pisze:Ustaw jak ja :bigok: :zakrecony:
Obrazek
czyli masz ok, 38, a idealnie na twoim wykresie by było 36
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 20:52 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » wt kwie 21, 2009 10:02

Zastanawiam się dlaczego na wykresie są inne dane niż te w lewym dolnym narożniku scrimu ? to znaczy temperatura i timing
Ostatnio zmieniony wt kwie 21, 2009 10:03 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości