jak poprawnie powinien być załozny pask od alternatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » sob kwie 18, 2009 22:07

A może przez to wymieniałeś tak często pasek kilka pasków w roku chyba trochę fantazjujesz czy na serio jeżdzę na pasku już chyba 3rok.



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » ndz kwie 19, 2009 12:21

ranczer56 pisze:A może przez to wymieniałeś tak często pasek kilka pasków w roku chyba trochę fantazjujesz czy na serio jeżdzę na pasku już chyba 3rok.

TAK - fantazjuje o tym żeby zmieniać kilka razy pasek – litości.
Miałem problemy z golfem i po prostu byłem zmuszony go zmieniać.

Wczoraj założyłem pasek tak jak ma być i zdaje się, że wskazówka z temp wody się szybciej podnosi - innych różnic nie zauważyłem.

(przecinki i kropki mile widziane)



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz kwie 19, 2009 12:46

Czy jest napinacz czy jest napinany alternatorem pasek zawsze idzie pod kołem.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » ndz kwie 19, 2009 13:06

lowi85 pisze:heh ale jajca, a ja od ponad roku zmieniłem kilka razy pasek i zawsze byłem przekonany, że jeśli koło pompy jest gładkie to pasek musi napędzać je swoją gładką częścią i tak też go zakładałem, przyznam szczerze ze sprawiało mi to "lekki" problem ale sie udawało ;)
nie wiem jak oryginalnej dlugosci pasek udalo Ci sie tak załozyc :), no chyba ze alternator masz gleboko cofniety, ale tez raczej ciezko, może masz dłuższy pasek? (do wersji z klimą)


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » ndz kwie 19, 2009 13:24

wegi pisze:
lowi85 pisze:heh ale jajca, a ja od ponad roku zmieniłem kilka razy pasek i zawsze byłem przekonany, że jeśli koło pompy jest gładkie to pasek musi napędzać je swoją gładką częścią i tak też go zakładałem, przyznam szczerze ze sprawiało mi to "lekki" problem ale sie udawało ;)
nie wiem jak oryginalnej dlugosci pasek udalo Ci sie tak załozyc :), no chyba ze alternator masz gleboko cofniety, ale tez raczej ciezko, może masz dłuższy pasek? (do wersji z klimą)
Continental 6PK 923 - uwierz mi ze da sie to zrobić ale przyznaje - jest ciężko :)
Teraz wiadomo, że to nie ma najmniejszego sensu :)



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » ndz kwie 19, 2009 15:46

Pompa wody ma być napędzana w tę samą stronę w wersji z klima lub bez, nie trudno nawet się domyślić jak ma być założony ten pasek. (ma chodzić rowkami po tym gładkim kole).



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » ndz kwie 19, 2009 21:40

innych nie zobaczysz ja też jeżdziłem jakiś czas z napędem odwrotnie pasek dał się założyć dopiero jak wymieniałem termostat zobaczyłem jak ułożone są łopatki pompy a z takim założeniem przyjechał mój Golf z Włoch czyli tam też najlepszych fachmanów nie mają Pozdrawiam wszystkich dyskutantów.



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » ndz kwie 19, 2009 22:32

arturo pisze:Pompa wody ma być napędzana w tę samą stronę w wersji z klima lub bez, nie trudno nawet się domyślić jak ma być założony ten pasek. (ma chodzić rowkami po tym gładkim kole).
arturo nie zgrywaj kozaka ;) gdyby było to takie oczywiste ten temat by nie istniał, a jest to jeden z wielu na tym forum ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości