Miga lampka świec żarowych + świeci pompa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolejny szczęśliwy, uzdrowiony Szkoda, że nie wiesz gdzie ten kabelek, bo bym u siebie zobaczył. Dużo Cię naprawa kosztowała jeśli można wiedzieć?dzoker pisze:ok, problem solved.
dwa czujniki wymienione - niepotrzebnie.
Znalazl sie przetarty kabelek gdzies w okolicach akumulatora. Nie wiem dokladnie bo nie bylem przy odbiorze auta. Kabel wymieniony, pali 'na dotyk'. Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.
zostalo zrobione w zaprzyjaznionym warsztacie wiec naprawa nic mnie nie kosztowala, ale podejrzewam ze takie poszukiwanie nie powinno przekroczyc kwoty 100-150zl. Mowa tutaj o malej miesciniekompan pisze:Kolejny szczęśliwy, uzdrowiony Szkoda, że nie wiesz gdzie ten kabelek, bo bym u siebie zobaczył. Dużo Cię naprawa kosztowała jeśli można wiedzieć?dzoker pisze:ok, problem solved.
dwa czujniki wymienione - niepotrzebnie.
Znalazl sie przetarty kabelek gdzies w okolicach akumulatora. Nie wiem dokladnie bo nie bylem przy odbiorze auta. Kabel wymieniony, pali 'na dotyk'. Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
witam podepnę i ja się do tego tematu
Mam golf IV 101 km , wyskoczyło mi dzisiaj lampka która mryga od świecy zarowej,
po odpaleniu ok 10s zaczyna mygac, myslałem ze jak odpale ponownie to zniknie niestety nie znikło. Macie jakieś propozycje?
Ile kosztuje ta vag-a?
Prosiłbym o szybka odpowiedz bo jutro mam wyjazd w trase a nie wiem czy moze to czegos uszkodzic??
Mam golf IV 101 km , wyskoczyło mi dzisiaj lampka która mryga od świecy zarowej,
po odpaleniu ok 10s zaczyna mygac, myslałem ze jak odpale ponownie to zniknie niestety nie znikło. Macie jakieś propozycje?
Ile kosztuje ta vag-a?
Prosiłbym o szybka odpowiedz bo jutro mam wyjazd w trase a nie wiem czy moze to czegos uszkodzic??
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 14:41 przez Furios, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam niestety ponownie !
U mnie problem powrócił - to samo - znowu co któryś rozruch wydłużony o kilka obrotów rozrusznika. Miałem spokój 2 tygodnie i to samo.
Dodatkowo jeszcze jakieś 2 inne błędy mi wyskoczyły - chyba faktycznie wyląduje u jakiegoś mechanika
Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
Poniżej aktualna tabela błędów:
Address 01 -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 806 G
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20
Coding: 01122
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Pozdrawiam
U mnie problem powrócił - to samo - znowu co któryś rozruch wydłużony o kilka obrotów rozrusznika. Miałem spokój 2 tygodnie i to samo.
Dodatkowo jeszcze jakieś 2 inne błędy mi wyskoczyły - chyba faktycznie wyląduje u jakiegoś mechanika
Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
Poniżej aktualna tabela błędów:
Address 01 -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 806 G
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20
Coding: 01122
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Pozdrawiam
Ostatnio wyciągałem akumulator, jego podstawę, obudowę filtra powietrza i łapacz powietrza, żeby dostać się do kanału z wiązką elektryczną.
Posprawdzałem wszystko i jest oryginalnie pozabezpieczane, susza wszędzie więc to nie tam tkwi problem. Chciałem zdemontować podszybie, ale niestety nie udało mi się ściągnąć wycieraczek ;/ Chyba będę musiał się zaopatrzyć w jakiś ściągacz.
Zrobiłem mały test i pozatykałem wszystkie miejsca, gdzie woda może wpływać za podszybie i umyłem auto ... Zapaliło od strzała, później pościągałem te szmaty i umyłem jeszcze raz ... zapaliło ale już nie z pół obrotu. Później palił tak nijak jeszcze przez dzień aż zrobiłem w trasie 200km i już pali super. Czyli się wszystko znowu osuszyło.
Posprawdzałem wszystko i jest oryginalnie pozabezpieczane, susza wszędzie więc to nie tam tkwi problem. Chciałem zdemontować podszybie, ale niestety nie udało mi się ściągnąć wycieraczek ;/ Chyba będę musiał się zaopatrzyć w jakiś ściągacz.
Zrobiłem mały test i pozatykałem wszystkie miejsca, gdzie woda może wpływać za podszybie i umyłem auto ... Zapaliło od strzała, później pościągałem te szmaty i umyłem jeszcze raz ... zapaliło ale już nie z pół obrotu. Później palił tak nijak jeszcze przez dzień aż zrobiłem w trasie 200km i już pali super. Czyli się wszystko znowu osuszyło.
To jest dorby pomysł i na pewno tak zrobię. Tylko musze powalczyć jeszcze z tymi wycieraczkami.Kris-THC pisze:jak macie ten problem podczas mycia auta lub deszczu [duża wilgotność] to może wystarczy nieraz ususzyć podszybie i wyczyścić z syfu a kable od ECU zabezpieczyć peszlem z tworzywa i taśmą żeby wilgoci nie łapały. już kilka aut tak wyleczyłem.
Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.
U mnie problem wygląda podobnie. Pali się kontrolka silnika i miga kontrolka świec żarowych, a obie włączyły się jak próbowałem odpalić auto rano po całej nocy na mrozie. Kręcił dłużej niż normalnie (do 5~6 sekund) i przed samym odpaleniem pojawiły się te kontrolki. Potem po ponownym uruchamianiu nie znikły. Dzisiaj z kolei z rana znowu odpalanie po 12 godzinach mrozu - kontrolki dalej świecą ale po pierwszym dłuższym kręceniu (4 sekundy) rozrusznik przestał kręcić i od tej pory już nie kręci wogóle. Jest prąd, słychać standardowe dźwieki i moment pyknięcia po nagrzaniu świec żarowych, ale po przekręceniu kluczyka jest cisza.
Prośba o pomoc. Golf IV Variant TDI ATD 1.9 75 kW 2004.
Prośba o pomoc. Golf IV Variant TDI ATD 1.9 75 kW 2004.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości