Dziwne zachowanie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TITORTIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 13:48
Lokalizacja: Polska

Dziwne zachowanie silnika

Post autor: TITORTIZ » wt kwie 14, 2009 14:10

Witam Wszystkich
Jestem tutaj nowy i prosze o wyrozumiałość

Posiadam Paska 1.9TDI 1Z 90PS no i Ostatnio wracając z pracy zauważyłem coś dziwnego a mianowicie trudno odpalił ale chodził normalnie. przyspieszał normalnie tylko problemy zaczęły sie gdy chamowalem biegiem, za każdym odpuszczeniu gazu i powtórnym wciśnięciu auto traciło moc i okropnie kopciło siwym dymem. po zjechaniu na pobocze i wciśnięciu gazu do oporu po chwili problem znikał i auto zaczynało normalnie chodzić. gdy wróciłem do domu to już nie dal się uruchomić. Kręcąc rozrusznikiem odpalał tylko ze okropnie nierówno i po chwili gasł. wymieniłem świece(sprawdzone),filtr paliwa i wężyki od przelewu i prowadzące od filtra do pompy. Z góry dziękuje za wszelka pomoc



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt kwie 14, 2009 14:25

Witam,czy występuje u ciebie klapa do gaszenia, może spadło cięgno i to jest przyczyną. Najlepiej podłącz Vag-a. Pozdrawiam.


Tomek

TITORTIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 13:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: TITORTIZ » wt kwie 14, 2009 19:04

jestem laikiem jesli chodzi o mechanike, a nie mam mozliwosci sprawdzenia czy mam klape bo jestem w polsce a auto zostalo w angli. dopiero za tydz bede mogl to sprawdzic



Awatar użytkownika
Azz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sie 11, 2008 19:50
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Azz » wt kwie 14, 2009 19:12

Jak auto odpali, to zobacz czy nie bije Ci dolne koło zębate rozrządu (a na nim koło pasowe), jeśli bije to znaczy, że klin daje o sobie znać i zmienia się kąt wtrysku.

Ale mogę się mylić.
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 19:14 przez Azz, łącznie zmieniany 1 raz.



fixman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 14:57
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: fixman » wt kwie 14, 2009 19:13

siwy dym kojarzy mi się z jednym z uwaloną turbiną :crazy: i jeśli to prawda to nie radzę odpalać silnika


VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » wt kwie 14, 2009 19:28

jest jakisik sposub na sprawdzenie turbiny poza warsztatem??


TDI-To Dopiero Idzie

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » wt kwie 14, 2009 19:30

moim zdaniem klin na wale.AUTOPSJA.Nie próbuj odpalać tylko odrazu rozbieraj rozrząd.



TITORTIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 13:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: TITORTIZ » wt kwie 14, 2009 19:38

a ten klin na wale sie wymienia czy jakies inne sposoby?? i czy da rady to zrobic czlowiek ktory do tej pory bawil sie WSK-ami,MZ-tkami i kapitalnym remontem silnika C-360??
przepraszam za to glupie pyt



Awatar użytkownika
Azz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sie 11, 2008 19:50
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Azz » wt kwie 14, 2009 19:58

Zdjąć małe koło zbęte, zobaczyć czy jest "wytłuczony" klin na krawędziach,
jeśli tak to szlifowanie czoła wału.

Jeśli jest w porządku to nowe koło zębate + nowa śruba na kleju i odpowiedni moment.

Ja u siebie, też to robiłem tylko u mnie auto chodziło ok, tylko koło biło troszkę (znaczy się mechanik robił :) )
(szlif wału, nowe koło zębate, nowa śruba, wymieniłem też koło pasowe na nowe) - wolałem mieć spokój i mam ;)
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 19:59 przez Azz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » wt kwie 14, 2009 20:11

tomek08 pisze:czy występuje u ciebie klapa do gaszenia
w 1Z-tach brak tego gadżetu



TITORTIZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 14, 2009 13:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: TITORTIZ » wt kwie 14, 2009 20:30

Dziękuje wszystkim za pomoc, a narzazie to muszę wrócić na wyspy i sprawdzić. Prawdopodobnie więcej pyt będę miał za tydz

[ Dodano: 23 Kwi 2009 13:13 ]
Witam ponownie
Po sprawdzeniu koła pasowego nie zauważyłem luzu ani bicia. Po ustawieniu wału na punkcie który widać przy skrzyni nie pasował mi bolec przy pompie. Czy na wale od strony alternatora jest jakisik punkt który pomoże przy ustawieniu?? I czy można sprawdzić kat wtrysku podpinając VAG??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości