Problem ze sprzegłem w VW 1.9 TDI 115 KM pomózcie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

budzior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 16:47
Lokalizacja: Częstochowa

Problem ze sprzegłem w VW 1.9 TDI 115 KM pomózcie

Post autor: budzior » pn kwie 13, 2009 16:25

Witam mam pytanko padlo mi sprzeglo w moim VW 4 1.9 TDI 115 KM. mam znajomego mechanika ktory chyba chce mnie zrobic w konia poniewaz powiedzial mi ze trzeba wymienic calosc czyli wysprzeglik tarcze docisk i co dziwne kolo dwu masowe co ponoc zadko kiedy sie zdarza.Koszt takiej imprezy to 3500 zl. tak wiec postanowilem zabrac swojego klekota od mojego poczciwego mechaniora z ktorym chyba zakonczylem wspoolprace i przewiozlem samochoda do swojego kuzyna ktory tez sie kuma bardzo dobrze na mechanice stwierdzilismy jednoglosnie ze napewno walniety jest wysprzeglik bo z niego wylalo plyn tarcza kwestia gustu ale chyba wymienie co tez okazalo sie ze nie jest konieczne docisk w porzadku. Natomiast to czego nie wiemy jak sprawdzic to kolo dwu masowe element ktory jest najdrozszy bo ceny zaczynaja sie o 1500 zl wzwyz. Czy ktos moze mi pod powiedziec jak sprawdzic czy kolo jest OK czy faktycznie je wymieniac trzeba i czy ktos miał podobny problem ???



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn kwie 13, 2009 16:41

w zasadzie najlepiej całość bo skrzyni nie zrzuca sie co rok, jak nie było szarpań wcześniej to koło może być jeszcze ok, tylko założysz nową tarczę i pojeździsz rok i dwu mas zacznie szarpać i co znowu skrzynia do wyciągania??.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pn kwie 13, 2009 17:29

Jak słychać stukanie i szarpanie przy gaszenieu auta (jeżeli poduszki całe) to dwumasa juz siada.
Dodaj delikatnie gazu tak 100-200 obrotów na biegu jałowym, jak telepie autem (wibracje) to dwumasa siada.
Jeżeli wymieniasz to wszystko, bo jest troche roboty, a dwa razy skrzynie rozbierać to też koszta nie małe.
Zakładaj od razu od sharana 130ps (ASZ), dużo mocniejsze i wytrzyma kupe dłużej niz seryjne od 115ps.
Pasuje wszystko elegancko.
Koszt ok 2200-2500 całośc + robota.
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości