no pewnie, wystarczy tylko wypiąć wężyk idący z zaworu regulującego ciśnienie skrzyni korbowej (tego czarnego dysku na pokrywie zaworów) z węża powietrza idącego z filtra powietrza do turbosprężarki i wpiąć w ten obwód "oil catch tanka" albo przedłużyć ten wężyk i puścić go pod silnik (tu ekolodzy mi łeb urwą) ale należy wtedy pamiętać aby zaślepić otwór po tym wężyku w rurze powietrza z filtra do turbo.Tobi80 pisze:A czy w naszych silniczkach można pozbyć się odmy tak żeby w kolektor nie pluła olejem i żeby ciepłe powietrze nie leciało w dolot ??
EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zaraz bedziecie mnie pewnie wyzywać że mam przeczytać cały temat
mam ibizę AFN i chciałbym przeczyścić kolektor i EGR a nastepnie odłaczyc go ale elektronicznie, zeby poźniej go na zimę włączać....bo niby troche traci na zagrzewaniu sie auto bez EGR no a grzanie zimą wazne
wiec może ktoś wie jaki kabelek w ibizie AFN odłączyć żeby unieruchomić EGR no i w jakim momencie odłączyć, tzn w ktorym momencie EGR ma zamkniety obieg??
mam ibizę AFN i chciałbym przeczyścić kolektor i EGR a nastepnie odłaczyc go ale elektronicznie, zeby poźniej go na zimę włączać....bo niby troche traci na zagrzewaniu sie auto bez EGR no a grzanie zimą wazne
wiec może ktoś wie jaki kabelek w ibizie AFN odłączyć żeby unieruchomić EGR no i w jakim momencie odłączyć, tzn w ktorym momencie EGR ma zamkniety obieg??
to znaczy ze nic nie czytales albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 09:47 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:37
- Lokalizacja: Świętokkrzyskie Góry
- Kontakt:
- MrKristopH
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
wesol pisze:
P.S. Sproboj na rozgrzanym silniku rozkrecac.
Tak jak kolega LEŚNY LUDEK
Reasumując zaslepianie EGR bez czyszczenia to jak lizanie cukierka przez papierek.
Owszem, mozna. Ale odczucia beda uzaleznione od ilosci syfu w dolocie. Bez skrobania to zyskasz tylko to, ze tego syfu nie bedzie przybywac.ja sie zastanawiam nad taka opcja zeby wykjac ten wezyk od egra i wzatkac go. Robilem testy i bledu nie wywala wiec chyba sie da i w ten sposob. Nie moge odkrecic tych srub od kolektora ani od egra i dlatego o tym wspominam.
P.S. Sproboj na rozgrzanym silniku rozkrecac.
Tak jak kolega LEŚNY LUDEK
sklaniam sie ku opinii ze nagar w jakims stopniu sam sie usunie, ale tylko grubsze osady.ja dzisiaj zaślepiłem EGR :green_fuck: wydaje sie ciut głośniej pracuje słychać ten "jad". a i chyba lepszy kop. usze przetestować. a i mechanik mi mówił że teraz ten nagar (nie patrzyłem czy jest) sam sie w jakims stopniu usunie....
Reasumując zaslepianie EGR bez czyszczenia to jak lizanie cukierka przez papierek.
dokladnie!!!MrKristopH pisze:Cytat:
ja dzisiaj zaślepiłem EGR :green_fuck: wydaje sie ciut głośniej pracuje słychać ten "jad". a i chyba lepszy kop. usze przetestować. a i mechanik mi mówił że teraz ten nagar (nie patrzyłem czy jest) sam sie w jakims stopniu usunie....
sklaniam sie ku opinii ze nagar w jakims stopniu sam sie usunie, ale tylko grubsze osady.
Reasumując zaslepianie EGR bez czyszczenia to jak lizanie cukierka przez papierek.
Ja też wyczyściłem u siebie kolektor i EGR
Trochę było czarnego syfu. W głowicy też jest nagar, ale tylko lekko palcem wyskrobałem co się dało, uważając przy tym żeby nie wpadło dalej.
Co do efektów to silnik chodzi równiej, płynniej (w końcu teraz ma samo czyste powietrze) no i mniej kopci
Przed czyszczeniem:
Po czyszczeniu:
Trochę było czarnego syfu. W głowicy też jest nagar, ale tylko lekko palcem wyskrobałem co się dało, uważając przy tym żeby nie wpadło dalej.
Co do efektów to silnik chodzi równiej, płynniej (w końcu teraz ma samo czyste powietrze) no i mniej kopci
Przed czyszczeniem:
Po czyszczeniu:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości