Witam. Dzisiaj dostałem odczyt błedów z komputera, oto one:
449B Czujnik ciśn. w rurze dolotowej Zwarcie do plusa
462D Regulacja ciśnie. doładowania Powyżej granicy regulacji
Mam takie pytanie czy ten czujnik może być przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny?
Silnik ASV
Brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego wszystko wskazuje na przeładowanie.Turbina dmucha za dużo,bo zapieczone są łopatki zmiennej geometrii odpowiedzialne za utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia doładowania.
Jak już łapie przeładowanie,to musi dmuchać ponad 1.5 bara.
Czujnik nie jest przyczyna Twojego problemu.Jest nią turbina.On tylko czyta ciśnienie jakie ona wytwarza.
Jak już łapie przeładowanie,to musi dmuchać ponad 1.5 bara.
Czujnik nie jest przyczyna Twojego problemu.Jest nią turbina.On tylko czyta ciśnienie jakie ona wytwarza.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 18:25 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
obserwowac parametry podczas pracy motoru co pokazuje ,jakie ciśnienie.Ostatnio miałem,że podczas pracy na wolnych pokazywał już ponad 2 bary,co jest oczywiście nie możliwe i okazało się,że był zachlapany olejem i umycie pomogło.Janusz.k5 pisze: A można jakoś sprawdzić czy ten czujnik jest uszkodzony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości