Wchodzi na obroty, blad nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Wchodzi na obroty, blad nastawnika

Post autor: rafal102 » sob kwie 11, 2009 23:00

Witam. Koledzy mam bardzo poważny problem ze swoim autkiem..:( Dziś jadąc na 3 biegu i mając coś koło 4 tysięcy obrotów.. autku coś odwaliło.. raptem obroty wskoczyły na max i raptownie spadły do zera i autko zgasło..:( Nie mogłem go odpalić.. po przekręceniu zapłonu parę razy autko zapaliło. Jednak podczas jazdy zaczęło się powtarzać jadę 2 tysiące raptem wskazuwka od obrotów na max i raptem gaśnie..:( Gdy autko stoi na wolnych obrotach.. po paru minutach samo gaśnie..:( Nie wiem co zrobić.. co to może być.. Pokazuje mi się bład.. coś o nastawniku.. nie p[amiętam dokładnie numeru błędu.. 0012XX Proszę o pomoc..
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 18:26 przez rafal102, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob kwie 11, 2009 23:26

masz do wymiany nastawnik lub całą pompę o ile okablowanie wporządku,przydał by się dokładny nr.błędu.



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » sob kwie 11, 2009 23:38

przydał by się dokładny nr.błędu.
Razem z rałem102 próbujemy rozgryźć ten problem :grrr:
nr.błędu :
1268 nastawnik dawki N146 dostosowanie ilość


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz kwie 12, 2009 00:02

blok 001 co pokazuje na włączonym zapłonie? i po odpaleniu?



Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » ndz kwie 12, 2009 07:44

dziś odpalę i będę pisał co pokazuje.
Zauważyłem jescze jeden problem. Że jak odpalę i mi zgaśnie to mam problem z podłączeniem komputera. A gdy za którymś razem mi się połączy to wtedy autko odpala. A w czasie gdy nie ma mowy, żeby się połączył to wtedy mogę kręcić ile dusza zapragnie.

Jeszcze jedno.. jak wczoraj mi się to zrobiło.. to od razu po tym podłączając laptopa.. aobrotomierz co jakieś parę sekund podnosił się i opadał.. czasem do 2 tysięcy a czasem do maxa.. co się dzieje...??


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 12, 2009 08:46

rafal102, a sprawdz wtyczke od ECU czy jest w porzadku, i czy wtyczka do pompy tez siedzi dobrze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » ndz kwie 12, 2009 09:28

A jeżeli nastawnik by szlak trafił to czy auto może normalnie chodzic..?? Tzn. że jak już mi autko odpala i nie gaśnie to chodzi bez zmian. Mocy ma tyle samo nie szarpie.. nie prycha.. dymem nie wali.. wszystko jak by było normalnie aż czasem dostaje świra...

edit: uważaj na słowa
damcio151
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 09:42 przez rafal102, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz kwie 12, 2009 13:36

skoro jest brak diagnozy podczas gdy się coś dzieje to wskazuje jednak tylko na okablowanie,zaśniedziałe styki itp...



Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » pn kwie 13, 2009 08:20

Wczoraj trochę grzebałem i w sumie do niczego nie doszedłem. Po telefonie do swojego tunera okazało się, że w komputerze mogły styki puścić. Odkręciłem poruszałem niby i raptem się poprawiło. Ale dziś rano znowu.. słychać pykanie i kontrolka od świec gaśnie i się zapala a z nią razem obroty szaleją.. a autko jak zapali to raz gaśnie jak lampka od świec gaśnie i zapala raptem jak się za świeci. Więc może być coś z tymi stykami. Do tunera mam prawie 250 km więc chyba zostaje mi znaleźć dobrego elektryka który byt to przelutował jeszcze raz.. :( :( :crazy:


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn kwie 13, 2009 10:13

a co masz za tunnig? Może boxa?



Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » pn kwie 13, 2009 10:31

Nie nie. Mam zmieniony program i coś grzebane przy komputerze. Taki normalny zabieg.


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn kwie 13, 2009 11:00

jak zmieniony program w komputerze to OK.sam robię tego dużo i auta śmigają.Co do tuning-boxów nie mam przekonania,często powodują takie objawy jak u ciebie.



Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » pn kwie 13, 2009 11:05

liczę na te styki pod kościami , że mogły puścić czy coś.. jutro postaram oddać je do przelutowania. Liczę, że to załatwi cały mój problem...:(


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt kwie 14, 2009 15:28

Od nastawnika to ja bym się odczepił (nastawniki HDK są prawie niezniszczalne). Może podczas korekcji softu tuner rozdłubał kompa i coś nie łączy. Musisz "przedzwonić" kabelki między pompą a ECU i najlepiej zajrzeć do środka samego ECU.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości