TDI przyspiesza jak SDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI przyspiesza jak SDI
Witam wszystkich. Mam taki problem z golfem IV 1.9 tdi 110 ahf raz wolno wkreca sie na obroty a nie raz tylko lekko doda sie gazu i wskazywka idzie na czerwone pole tak samo jest z jazda nieraz to mieli a niekiedy tak jakby nie bylo turbo. Zauwazylem takrze ze niekiedy na biegu jalowym faluja mu obroty. I jeszcze jedno jak dodam mu ostro gazu i puszcze to tak jakby zasyczalo powietrze(moze lewe) Niewiem sam co o tym myslec, wiem ze juz podobne tematy byly ale prosze o pomoc w tym konkretnym przypatku. zgory dzieki
ten n18 to jest obok n75 tak? a ten cały egr moze miec cos wspólnego z problemami ktore opisałem wyzej a moze te wezyki od zaworka n75 sa pomylone prosze napiszcie ktory gdzie ma isc albo jakis schemat
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 23:41 przez davidson6, łącznie zmieniany 1 raz.
proszę schemat :davidson6 pisze:napiszcie ktory gdzie ma isc albo jakis schemat
1. elektrozawór N239 sterujący klapą gaszącą
2. siłownik podciśnieniowy sterujący klapą gaszącą
3. wyjście wężyka do siłownika podciśnieniowego (gruchy ze sztangą) turbiny
4. elektrozawór N18 sterowania EGRem
5. trójnik
6. elektrozawór N75 ograniczający ciśnienie doładowania (poprzez zmienę geometrii łopatek turbiny)
7. zaworek jednokierunkowy
8. wyjście do serwa hamulców
9. obudowa filtra powietrza
10. rozgałęźnik z zaworem jednokierunkowym
11. pompa podciśnienia (vacuum pompa)
12. akumulator podciśnienia
13. zawór EGR.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 01:53 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
albo n75, albo kierownice zatarte, albo brak podciśnienia.davidson6 pisze:a jeszcze zauwazyłem ze sztanga od turbo wogule sie nie chce ruszac nie wiem co to moze byc
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 16:37 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Posiadam Golfa IV 1.9 TDI 110KM od miesiąca. Przez pierwszy tydzień strasznie wkurzało mnie to co nazywa sie "notlauf". Normalnie tragedia szczególnie podczas wyprzedzania. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z dieslem ale zrobiłem kilka rzeczy.
Wyczyściłem zaworki N75 i N18 - wypłynął z nich czarny syf. Wymieniłem już źle wyglądające wężyki i dodatkowo wyczysciłem przepływomierz (kąpiel 3 minutowa w spirytusie).
Złożyłem wszystko do kupy i wreszcie usłyszałem świst turbiny. W trakcie jazdy próbnej wywaliło rurę intercoolera. Jak sie okazało rura ściśnieta była dwiema metalowymi opaskami i to wcześniej wystarczało (orginalnie powinien byc tam chyba jakiś pierścień zaciskowy).
Rury ścisnąłem za pomocą cybanta i teraz nie ma prawa wypaść.
Auto jest wreszcie super zrywne i nie wpada w notlauf. Kocham moje TDI
Posiadam Golfa IV 1.9 TDI 110KM od miesiąca. Przez pierwszy tydzień strasznie wkurzało mnie to co nazywa sie "notlauf". Normalnie tragedia szczególnie podczas wyprzedzania. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z dieslem ale zrobiłem kilka rzeczy.
Wyczyściłem zaworki N75 i N18 - wypłynął z nich czarny syf. Wymieniłem już źle wyglądające wężyki i dodatkowo wyczysciłem przepływomierz (kąpiel 3 minutowa w spirytusie).
Złożyłem wszystko do kupy i wreszcie usłyszałem świst turbiny. W trakcie jazdy próbnej wywaliło rurę intercoolera. Jak sie okazało rura ściśnieta była dwiema metalowymi opaskami i to wcześniej wystarczało (orginalnie powinien byc tam chyba jakiś pierścień zaciskowy).
Rury ścisnąłem za pomocą cybanta i teraz nie ma prawa wypaść.
Auto jest wreszcie super zrywne i nie wpada w notlauf. Kocham moje TDI
a wogole jak działa ta sztanga otwiera sie przy dodaniu gazu czy jak? porsze o opis,a jak chce reka przesunac sztange to lekko idzie a jesli sa zatarte te kierowniczki to co regeneracja mnie czeka?
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 19:56 przez davidson6, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 166 gości