Problem z turbiną w ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z turbiną w ALH
Witam serdecznie
Jestem tu nowy i opisze mój problem jakiś rok temu kupiłem Golfa IV silnik 1.9 TDI 90 KM oznaczenie silnika ALH przez pierwsze 2 miesiące wszystko działało jak należy po upływie tego czasu zaczęły się problemy z przeładowaniem więc oddałem auto do mechanika który stwierdził że zacinają cię kierownice w turbinie czyścił je może ze 2 razy i niestety pomagało nie na długo później przeczyścił jeszcze raz i od tamtej pory brak mocy słabo przyśpiesza wziąłem się sam za diagnozę i stwierdziłem coś dziwnego gdy wężyk od gruchy przy turbinie jest podłączony wciąga sztangę przy turbinie słychać ładny świst lecz auto bardzo słabiutko ciągnie i wpada w tryb awaryjny gdzieś w okolicy 2900 obr. i przy zejściu z obrotów słychać taki dziwny odgłos jakby gulgot przyhamowanie turbiny, dalej jest tak gdy odłączę wężyk od gruchy przy turbinie i go zaślepię aby w układzie było podciśnienie auto zaczyna przyjemnie ciągnąć od jakiś 2000 obr w wzwyż i nie wchodzi w tryb awaryjny dlatego nasuwa się tu pytanie dlaczego gdy do turbiny jest podpięte sterowanie i sztanga w turbinie jest wciągnięta auto jest mułowate do 2900 obr. wzwyż a potem dodatkowo łapie tryb awaryjny a gdy sterowanie turbiny jest odłączone i sztanga jest w górze auto idzie pięknie od 2000 obr. i ustępuje to gulgotanie po zejściu z obrotów także brak trybu awaryjnego. Proszę o pomoc gdyż każdy mechanik chce już wymienić turbinę a przecieków brak także brak oleju w układzie i zero dymienia. Pozdrawiam wszystkich z forum i oczekuję jakiejś racjonalnej odpowiedzi
Jestem tu nowy i opisze mój problem jakiś rok temu kupiłem Golfa IV silnik 1.9 TDI 90 KM oznaczenie silnika ALH przez pierwsze 2 miesiące wszystko działało jak należy po upływie tego czasu zaczęły się problemy z przeładowaniem więc oddałem auto do mechanika który stwierdził że zacinają cię kierownice w turbinie czyścił je może ze 2 razy i niestety pomagało nie na długo później przeczyścił jeszcze raz i od tamtej pory brak mocy słabo przyśpiesza wziąłem się sam za diagnozę i stwierdziłem coś dziwnego gdy wężyk od gruchy przy turbinie jest podłączony wciąga sztangę przy turbinie słychać ładny świst lecz auto bardzo słabiutko ciągnie i wpada w tryb awaryjny gdzieś w okolicy 2900 obr. i przy zejściu z obrotów słychać taki dziwny odgłos jakby gulgot przyhamowanie turbiny, dalej jest tak gdy odłączę wężyk od gruchy przy turbinie i go zaślepię aby w układzie było podciśnienie auto zaczyna przyjemnie ciągnąć od jakiś 2000 obr w wzwyż i nie wchodzi w tryb awaryjny dlatego nasuwa się tu pytanie dlaczego gdy do turbiny jest podpięte sterowanie i sztanga w turbinie jest wciągnięta auto jest mułowate do 2900 obr. wzwyż a potem dodatkowo łapie tryb awaryjny a gdy sterowanie turbiny jest odłączone i sztanga jest w górze auto idzie pięknie od 2000 obr. i ustępuje to gulgotanie po zejściu z obrotów także brak trybu awaryjnego. Proszę o pomoc gdyż każdy mechanik chce już wymienić turbinę a przecieków brak także brak oleju w układzie i zero dymienia. Pozdrawiam wszystkich z forum i oczekuję jakiejś racjonalnej odpowiedzi
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 10:35 przez mercik, łącznie zmieniany 1 raz.
mercik, albo zagadaj do kolegi jaszczur z Opola , nie wiem czy on ma mozliwośc podpięcia , ale napewno bedzie wiedział kto moze ci pomódz w okolicy zdiagnozowac auto
Tu masz kontakt do niego ; http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=4684
Tu masz kontakt do niego ; http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=4684
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Witam po przerwie kupiłem interfejs VAG i zrobiłem logi dynamiczne tak czytałem forum i przemyślałem mój temat odnośnie przeładowań turbiny występujących w moim golfie więc mechanik wymieniając gruchę przy turbinie i ją czyszcząc turbinę stwierdził że nie ma potrzeby jej regulować bo niby ładnie dmucha ale robiąc pierwsze logi zauważyłem że przeładowanie jest spore nie mogę zamieścić tych logów bo przez przypadek przepadły ale zamieszczam te po regulacji i proszę o ich sprawdzenie mam nadzieje że nie jest bardzo źle gdyż odczułem bardzo dużą zmianę w dynamice silnika
tabela przedstawia grupę 11,08,03
tabela przedstawia grupę 11,08,03
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 149 gości