Problem z odpalaniem B4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacalysy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 18:19
Lokalizacja: torun
Kontakt:

Problem z odpalaniem B4

Post autor: jacalysy » śr kwie 08, 2009 18:19

WITAM NABYLEM OSTATNIO AUDI 80 B4 1.9 TDI PROBLEM POLEGA NA TYM ZE JAK PRZEKRECE KLUCZYK KONTROLKA PALI SIE DO SLOWNIE SEKUNDE I DLUGO KRECI PO TRZECH DNIACH POD CZAS JAZDY ZACZELA MI PYLGAC KONTROLKA OD SWIEC POJECHALEM DO MECHANIKA I OKAZALO SIE ZE WSZYSTKIE PAQDLY WYMIENILEM 4 ORGIMNALNE BOSCHA I PROBLEM ZNIKL PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA RANO KONTROLKA ZGASLA PO PIECIU SEKUNDACH I JUZ MYSLALEM ZE PROBLEM Z GLOWY ALE OKAZALO SIE ZE NASTEPNEGO RANKA KLOPOT SIE POWTURZYL PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA KONTROLKA ZGASLA I PALILA SIE SEKUNDE POJECHALEM DO MECHANIKA I SPRAWDZAL SWIECE I SWIECE DZIALAJA POPROSTU KRECI DLUGO ZANIM ODPALI MOZE MI KTOS POMOC......................
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 23:56 przez jacalysy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 08, 2009 18:28

trzeba w pierwszej kolejności sprawdzić wartość kąta wtrysku i ustawić na wartość w przedziale 49-51, jeśli nie pomoże to zastosować zaworek zwrotny na wężu paliwowym pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową lub nawet przed filtrem paliwa - do wyboru.


Obrazek

Awatar użytkownika
tede TD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw cze 05, 2008 23:29
Lokalizacja: PABIANICE
Kontakt:

Post autor: tede TD » śr kwie 08, 2009 18:31

Może się zapowietrza :chytry:



Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Post autor: mikrus99 » śr kwie 08, 2009 18:56

A może bezpiecznik od świec?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86b177823d6344f.html][img]http://images36.fotosik.pl/97/3c778fa531a46f39.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5214b580d56b76b.html]Logo_VW_full[/url][/b]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 08, 2009 19:15

tak jak juz pisałem w poprzednim temacie, świece nie odgrywają roli w obecnej temp. sprawdz czujnik temp. i kąt wtrysku.

[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 19:54 ]
Sztomel pisze:ustawić na wartość w przedziale 49-51
zalezy w jakim silniku, w 1Z to nie jest za dobra wartość, będzie chodził jak traktor i słabo jechał w wyższych obrotach, dla 1Z idealnie jest od ok 35-42.
osobiście testowałem u siebie i wszystkie 1Z jaki nie podpinałem to miały ok 35 i wszystko śmiga ok.
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 19:54 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości