Jak zwiekszyc ciśnienie na turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
Jak zwiekszyc ciśnienie na turbo
Witam mam taki proble chce zwiekszyc cisnienie na turbo ale niemam tej regulaci na WG
Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.
Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
fote pokaze potem bo teraz niemam kabla od aparatu.
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0
tu masz linki zobacz sobie Jr ma T3 lub kkk i zobacz jak twoja wygląda
tu masz linki zobacz sobie Jr ma T3 lub kkk i zobacz jak twoja wygląda
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 11:47
- Lokalizacja: dom
Witam wszystkich,mam problem z autkiem mianowice,auto czasmi mi zamula ale jak zgasze silnik to wszystko wraca do normy i auto zbiera sie normalnie i czytajac rózne opinie wyszło z tego ze winna jest zawór N75,zanim go wymieniłem pojechałem na komputer i wyszłó żę jest róznica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektro zwór turbiny zwarcie lub przerwa,mechanik kazał mi sie przejechac i dac mu troche po gazie jak przyjechałem tych błedów juz nie było,i napewno wykluczył też przepływomierz,wiec wymieniłem zawór N75 wymieniłem węzyki które do niego szły,i sprawdziłem też dzwignie co idzie do puszki koło turbiny,i dając mu w dupe auto na 2 lub 3 biegu do 4000obr zbiera sie normalnie i na innyvh biegach również,ale jak wrzuce 5 bieg i jade tak gdzieś około 100kmh chcąc potem przyspieszyć z niższego biegu auto jest zamulone,z góry dzieki za pomocs
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Mi to wygląda na jakiegoś Garretta, oznaczeń turbo szukaj na tablice na obudowie pomiędzy stroną sprężająca i napędzającą turbosprężarki, bo H47 to nie nazwa turbosprężarki ...przepraszm ze tak długo ale kabel dostałem niedawno a oto foto:
Po drugie w niezłym syfie masz turbosprężarkę...
I po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turboI po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
I tu się mylisz, bo MBC to tylko możesz zwiększyć ciśnienie, przy Garrecie T3 masz pełną regulacje ciśnienia maksymalnego sprężarki od 0.65Bara (nominalnego - seryjnego) do ponad 1.7bara I tak, MBC zakłada się w szereg pomiędzy WG, a stroną sprężającą sprężarki...patryk18 pisze:no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turbo
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG
Ja mam taki zawór MBC:
http://moto.allegro.pl/item593231015_ma ... uning.html
Jest jeszcze wersja zaworku do zabudowy w kabinie
http://moto.allegro.pl/item591928297_ma ... uning.html
witam. ma seata 1,9 td AAZ. pin juz jest ale kopci przy wdepnięciu gazu na pstoju a potem słabnie prawie do zera kopcenie przy większych obrotach. wnioskuje że musze większyć troszke cisnienie?? tylko nie wiem gdzie. a i jeszcze jedno
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d ... 729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d ... 729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?
tuning cordoba 1.9 TD-jakieś uwagi?
masz do wymiany oring uszczelniający LDAryjek1986 pisze:http://www.fotosik.pl/pok...b5a0c729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości