Dziwne zachowanie silnika potrzebuje porady
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie silnika potrzebuje porady
Witam, mam taki problem iż przy wyższych obrotach silnika AGR w moim Golfie MK4 2000r. 1,9 TDi 90ps są skoki mocy np w miarę wzrastania obrotów czuć że raz ciągnie mocniej za sekundę słabnie znowu mocniej i znowu słabnie w niższych partiach obrotów wszystko jest ok, zdążyłem wczoraj zrobić logi turbawki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bee ... c3432.html , przed testem nie było żadnych błędów ale po teście były następujące
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 - -
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-00 - -
Wężyki sprawdzałem, N75 dochodzi do niego napięcie podłączałem go na krótko i chodzi, grupa 011BS Ecu przełącza z On na OFF ale sztanga od turbiny się nie rusza więc ją wyjąłem i sprawdziłem trochę ciężko chodzi ale chodzi.
Dodam jeszcze że samochód ma przejechane 178000 km i jest to oryginalny przebieg pali po mieście około 5L/100.
Prosiłbym o jakąś podpowiedź co jeszcze sprawdzić
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 - -
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-00 - -
Wężyki sprawdzałem, N75 dochodzi do niego napięcie podłączałem go na krótko i chodzi, grupa 011BS Ecu przełącza z On na OFF ale sztanga od turbiny się nie rusza więc ją wyjąłem i sprawdziłem trochę ciężko chodzi ale chodzi.
Dodam jeszcze że samochód ma przejechane 178000 km i jest to oryginalny przebieg pali po mieście około 5L/100.
Prosiłbym o jakąś podpowiedź co jeszcze sprawdzić
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
BaTToR, faluje Ci doladowanie pewnie przez uszkodzony n-75
zmostkuj wezyki czerwoy i niebieski w oryginale ( ten ktory idzie do metaloweg okrucca w n-75 i tego ktory wychodzi pod katem 90 st wzgledem osi zaworu) i sie przejedz, jesli nie bedzie falowania wymien n-75
zmostkuj wezyki czerwoy i niebieski w oryginale ( ten ktory idzie do metaloweg okrucca w n-75 i tego ktory wychodzi pod katem 90 st wzgledem osi zaworu) i sie przejedz, jesli nie bedzie falowania wymien n-75
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Wymieniłem zaworek N75 na nowy polepszyło się ale jeszcze jest efekt falowania mocy silnika ale mniejszy , na połączonych przewodach na krótko był troszkę słabszy ale przyśpieszał równomiernie może mi ktoś powiedzieć jak wyregulować sztangę od turbiny może ktoś tam coś przestawił, rozregulował nie wiem co jeszcze zrobić POMOCY !!! Liczę na was drodzy forumowicze
Po wymianie n75 dalej wywala błędy?BaTToR pisze:przed testem nie było żadnych błędów ale po teście były następujące
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 - -
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-00 - -
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przeca on o AGR pytaAdamm pisze:BaTToR, ale w 1Z sie nie reguluje sztangi
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
przy turbinie niczego nie ruszaj bo błędy wyskoczyły tylko z winy elektryki i wyglądają tak jakbyś mył silnik karcherem bo nastąpiło zwarcie istotnych elektrozaworów sterowania turbiną, klapą gaszącą i zaworu EGR albo chwilowe odcięcie ich zasilania, mam nadzieję, że filtry paliwa i powietrza są zmienione, przejedź się jeszcze raz i sprawdź czy jakieś błędy ponownie się pojawiły a po sprawdzeniu i wykasowaniu błędów napisz co się dalej dzieje.
witam raz jeszcze
mój problem sie jednak nie skończył na włożeniu węża dolotowego i zaciśniecia go opaską metalową. niestety po przejechaniu wywaliło mi znów wąż. zatrzymałem sie skręciłem raz jeszcze na maxa ale po uruchomieniu i nie ma wcale mocy coś przy dodawaniu gazu słychać jakby powietrze gdzieś zasysał. czy olej w rurze dolotowej intercoolera w małej ilości to normalne??
mój problem sie jednak nie skończył na włożeniu węża dolotowego i zaciśniecia go opaską metalową. niestety po przejechaniu wywaliło mi znów wąż. zatrzymałem sie skręciłem raz jeszcze na maxa ale po uruchomieniu i nie ma wcale mocy coś przy dodawaniu gazu słychać jakby powietrze gdzieś zasysał. czy olej w rurze dolotowej intercoolera w małej ilości to normalne??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości