Diesel i Podtlenek azotu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zolwik_2004
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw mar 05, 2009 01:08
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Diesel i Podtlenek azotu

Post autor: Zolwik_2004 » ndz kwie 05, 2009 13:33

Witam.
Zapytam od razu o to co chcę wiedzieć: Czy do TDI Volkswagena można założyć instalacje N2O (podtlenku azotu)? Wiem że takie instalację są dostępne bez problemów w sprzedaży.
Jak tak to do jakich modeli silników i czy konieczne są przy tym inne modyfikacje (jakie?).
Z tego co mój chłopski rozum sobie wywnioskował to na początku chyba trzeba by wymienić wtryski. No wg. mnie przynajmniej przy suchej instalacji.
Jak takie rozwiązanie i modyfikacje wpływają na żywotność silnika?
Czy to w ogóle jest opłacalne do auta wykorzystywanego na co dzień? Czy raczej może mało spotykane i praktykowane w tych silnikach i dla TDI to raczej ciekawostka. A jeśli już to dieselki jakich marek dobrze to znoszą?

Pytam tylko w celu edukacyjnym i z czystej ciekawości. Niczego nie planuje.
Jako przykłady w wypowiedziach miło widziane posłużenie się silnikiem AFN.

Dziękuję wszystkim zainteresowanym i Pozdrawiam.



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz kwie 05, 2009 14:32

Nitro w TDi jest mozliwe ale do jazdy na codzien 90 koni TDiKA wystarcza no chyba ze wyprzedzasz 10 Tirow na raz xD zywotnosc silnika spada bo uzycie nitro znacznie zwieksza chwilowo moc...lepiej pokombinowac z wtryskami, turbina virusem. Obejrzyj filmik :D


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 05, 2009 22:33

PiotrusVW, hehe z tego co zrozumialem to jeszcze automat byl :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » ndz kwie 05, 2009 22:38

Adamm pisze:PiotrusVW, hehe z tego co zrozumialem to jeszcze automat byl :P
Dobrze zrozumiałeś... do tego automat :D

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości