Jak zwiekszyc ciśnienie na turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Jak zwiekszyc ciśnienie na turbo

Post autor: patryk18 » ndz kwie 05, 2009 08:48

Witam mam taki proble chce zwiekszyc cisnienie na turbo ale niemam tej regulaci na WG
Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz kwie 05, 2009 08:52

patryk18 pisze:Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.
napewno masz takie ? poka foto to cos sie wymysli



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 05, 2009 09:00

fote pokaze potem bo teraz niemam kabla od aparatu.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz kwie 05, 2009 09:03

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

tu masz linki zobacz sobie Jr ma T3 lub kkk i zobacz jak twoja wygląda



niedziwadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 11:47
Lokalizacja: dom

Post autor: niedziwadek » ndz kwie 05, 2009 09:06

Witam wszystkich,mam problem z autkiem mianowice,auto czasmi mi zamula ale jak zgasze silnik to wszystko wraca do normy i auto zbiera sie normalnie i czytajac rózne opinie wyszło z tego ze winna jest zawór N75,zanim go wymieniłem pojechałem na komputer i wyszłó żę jest róznica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektro zwór turbiny zwarcie lub przerwa,mechanik kazał mi sie przejechac i dac mu troche po gazie jak przyjechałem tych błedów juz nie było,i napewno wykluczył też przepływomierz,wiec wymieniłem zawór N75 wymieniłem węzyki które do niego szły,i sprawdziłem też dzwignie co idzie do puszki koło turbiny,i dając mu w dupe auto na 2 lub 3 biegu do 4000obr zbiera sie normalnie i na innyvh biegach również,ale jak wrzuce 5 bieg i jade tak gdzieś około 100kmh chcąc potem przyspieszyć z niższego biegu auto jest zamulone,z góry dzieki za pomocs



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » ndz kwie 05, 2009 11:26

patryk18 pisze:fote pokaze potem bo teraz niemam kabla od aparatu.
poka poka foto


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 05, 2009 19:09

przepraszm ze tak długo ale kabel dostałem niedawno a oto foto:
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz kwie 05, 2009 19:12 przez patryk18, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 05, 2009 21:04

przepraszm ze tak długo ale kabel dostałem niedawno a oto foto:
Mi to wygląda na jakiegoś Garretta, oznaczeń turbo szukaj na tablice na obudowie pomiędzy stroną sprężająca i napędzającą turbosprężarki, bo H47 to nie nazwa turbosprężarki :) ...

Po drugie w niezłym syfie masz turbosprężarkę... :helm:

I po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » ndz kwie 05, 2009 21:22

I po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...
no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turbo
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 05, 2009 21:42

patryk18 pisze:no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turbo
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG
I tu się mylisz, bo MBC to tylko możesz zwiększyć ciśnienie, przy Garrecie T3 masz pełną regulacje ciśnienia maksymalnego sprężarki od 0.65Bara (nominalnego - seryjnego) do ponad 1.7bara ;) I tak, MBC zakłada się w szereg pomiędzy WG, a stroną sprężającą sprężarki...

Ja mam taki zawór MBC:
http://moto.allegro.pl/item593231015_ma ... uning.html

Jest jeszcze wersja zaworku do zabudowy w kabinie ;)
http://moto.allegro.pl/item591928297_ma ... uning.html



ryjek1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 21, 2009 17:44
Lokalizacja: milicz
Kontakt:

Post autor: ryjek1986 » wt kwie 07, 2009 21:16

witam. ma seata 1,9 td AAZ. pin juz jest ale kopci przy wdepnięciu gazu na pstoju a potem słabnie prawie do zera kopcenie przy większych obrotach. wnioskuje że musze większyć troszke cisnienie?? tylko nie wiem gdzie. a i jeszcze jednoObrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d ... 729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?


tuning cordoba 1.9 TD-jakieś uwagi?

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 07, 2009 22:36

ryjek1986 pisze:http://www.fotosik.pl/pok...b5a0c729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?
masz do wymiany oring uszczelniający LDA



ryjek1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 21, 2009 17:44
Lokalizacja: milicz
Kontakt:

Post autor: ryjek1986 » wt kwie 07, 2009 23:04

no dobra. ma to wpływ na osiągi i spalanie? i jak sie do tego zabrać


tuning cordoba 1.9 TD-jakieś uwagi?

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr kwie 08, 2009 07:37




ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości