Dziś zauważyłem kolejny problem w aucie!! przy ostrym przyśpieszaniu, na wyższych obrotach silnik jakby chwilami nie chciał jechać na ułamek sekundy po czym ciągnie dobrze...Przy niższych obrotach jest wszystko ok, ale tak powyżej 3 tyś czasami jest taki objaw a w szczególności na biegach 3,4 i kolejnych... Jechałem dzisiaj na trasie 180km/h na 6 biegu i dalej nie chciał jechać, falował silnik.... tak jakby coś go blokowało .... proszę o jakieś porady co może być tego przyczyną?? czy to coś poważnego?
domyślam się że muszę podpiąć silnik pod vaga.. pewnie pojadę do jakiegoś mechanika, proszę o sugestie na co ma zwrócić uwagę???
Skoki mocy !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 25, 2009 12:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie wiem jak tam u Ciebie z okresową obsługą silnika i jego podzespołów ale zdarza się, że
"zapominamy" o regularnej wymianie filtrów powietrza i paliwa albo lejemy jakieś chrzczone i zasyfione paliwo i mamy potem podobne objawy, jeśli z tym jest u Ciebie wszystko OK i to wykluczasz to pozostaje wtedy silnik zvagować i zobaczyć jakie są parametry, takie objawy wskazują, że przy pewnym pułapie obrotów silnik nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa ale przyczyny mogą być również inne.
"zapominamy" o regularnej wymianie filtrów powietrza i paliwa albo lejemy jakieś chrzczone i zasyfione paliwo i mamy potem podobne objawy, jeśli z tym jest u Ciebie wszystko OK i to wykluczasz to pozostaje wtedy silnik zvagować i zobaczyć jakie są parametry, takie objawy wskazują, że przy pewnym pułapie obrotów silnik nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa ale przyczyny mogą być również inne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 25, 2009 12:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Auto dopiero co kupiłem i mam jeszcze na niemieckich blachach... Tak więc nie eksploatuję go codziennie (tylko zrobiłem kilka przejażdżek).. i już zauważyłem takie objawy... Filtr powietrza i przepływke wymieniłem od razu na nowe (bo w ogóle nie chciał jechać)... W tym tygodniu zamierzam wymienić filtr paliwa.. Nie sądzę żeby auto jeździło na złym jakościowo paliwie (jestem jego 1 właścicielem w Polsce) Poczytałem troszkę na forum i piszecie też coś o zaworku N75 albo zapieczonych kierownicach??? w pierwszej kolejności wymienię ten filtr paliwa (nie pomyślałem że to może być przyczyną), jeśli nie będzie postępów zrobię u mechanika logi dynamiczne..
[ Dodano: 05 Cze 2009 15:22 ]
W końcu wszystko działa jak należy!!! jak się okazało Przepływomierz który mi mechanik "oszust" wymienił nie był oryginalny i nie do mojego silnika!! A błędów nie pokazywał komputer!!! Wczoraj kupiłem oryginalny BOSH i nie mam problemów.. Silnik nie ma skoków mocy i kręci sie na każdym biegu do czerwonego pola... Spalanie widzę na komputerze też mi delikatnie spadło... Dodatkowo miałem uszkodzony czujnik temperatury silnika (wskaźnik pokazywał dobrze)....
[ Dodano: 05 Cze 2009 15:22 ]
W końcu wszystko działa jak należy!!! jak się okazało Przepływomierz który mi mechanik "oszust" wymienił nie był oryginalny i nie do mojego silnika!! A błędów nie pokazywał komputer!!! Wczoraj kupiłem oryginalny BOSH i nie mam problemów.. Silnik nie ma skoków mocy i kręci sie na każdym biegu do czerwonego pola... Spalanie widzę na komputerze też mi delikatnie spadło... Dodatkowo miałem uszkodzony czujnik temperatury silnika (wskaźnik pokazywał dobrze)....
zajo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości