bora czsami łapie strasznego muła

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

bora czsami łapie strasznego muła

Post autor: Prezes000 » czw kwie 02, 2009 21:57

Mam taki problem. Posiadam borę z 2000 roku 1.9 tdi 115 kucy i czasami jest tak ze jade np. 80 gaz do podłogi a tu nic. Redukcja 1-2 biegi a tu dalej nic jak złapie muła to 120 nie wiecej. Jak zgaszę silnik i odpalę wszystko jest już ok ale czasami tak się zdarza jaka jest tego przyczyna? :food:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: bora czsami łapie strasznego muła

Post autor: PinkFloyd » czw kwie 02, 2009 22:05

Prezes000 pisze:Mam taki problem. Posiadam borę z 2000 roku 1.9 tdi 115 kucy i czasami jest tak ze jade np. 80 gaz do podłogi a tu nic. Redukcja 1-2 biegi a tu dalej nic jak złapie muła to 120 nie wiecej. Jak zgaszę silnik i odpalę wszystko jest już ok ale czasami tak się zdarza jaka jest tego przyczyna? :food:
Wpisz w szukaj słowo notlauf temat wraca jak bumerang, o tym juz można pisac poematy :bajer:



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pt kwie 03, 2009 00:17

PinkFloyd pisze:temat wraca jak bumerang, o tym juz można pisac poematy :bajer:
dziwię się, że nikt się jeszcze nie zabrał się za zrobienie jednego porządnego tematu wyjaśniającego wszystkim o co w tym notlaufie chodzi, co może być przyczyną, jak można sobie z tym poradzić, jak się tego ustrzec, żeby można go było ładnie podkleić w dziale TDI i później tylko wklejać linka do tematu niezbyt zorientowanym użytkownikom których liczba rośnie w zastraszającym tempie...
w sumie to tyle OT, bo pewnie temat i tak poleci :helm:

dla autora tematu: tak jak pisze PinkFloyd .. typowy notlauf, wpisz w wyszukiwarce to słowo, ewentualnie kierownice turbiny, czyszczenie kierownic turbiny, zaworek n75 etc. ;)



niedziwadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 11:47
Lokalizacja: dom

Post autor: niedziwadek » ndz kwie 05, 2009 09:16

Witam wszystkich,mam problem z autkiem mianowice,auto czasmi mi zamula ale jak zgasze silnik to wszystko wraca do normy i auto zbiera sie normalnie i czytajac rózne opinie wyszło z tego ze winna jest zawór N75,zanim go wymieniłem pojechałem na komputer i wyszłó żę jest róznica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektro zwór turbiny zwarcie lub przerwa,mechanik kazał mi sie przejechac i dac mu troche po gazie jak przyjechałem tych błedów juz nie było,i napewno wykluczył też przepływomierz,wiec wymieniłem zawór N75 wymieniłem węzyki które do niego szły,i sprawdziłem też dzwignie co idzie do puszki koło turbiny,i dając mu w dupe auto na 2 lub 3 biegu do 4000obr zbiera sie normalnie i na innyvh biegach również,ale jak wrzuce 5 bieg i jade tak gdzieś około 100kmh chcąc potem przyspieszyć z niższego biegu auto jest zamulone,z góry dzieki za pomocs



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości