jak sie reguluje obroty na pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

jak sie reguluje obroty na pompie

Post autor: Gregano » czw kwie 02, 2009 17:42

mam silnik 1v na biegu jałowym pokazuje równy 1k obrotów moim zdaniem to powinno być chyba troche mniej kdzie to sie ustawia wczoraj troche kombinowałem ale nic z tego mi nie wyszło



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw kwie 02, 2009 18:27

Stojąc prze autem, masz na pompie śrubkę z tyłu pompy na śrubokręt płaski. Ona służy do regulacji.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gregano » czw kwie 02, 2009 19:27

no wlasnie teraz bylem i kręciłem tą śrubkę i faktycznie obroty spadały

dzięki



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw kwie 02, 2009 20:00

Gregano pisze:dzięki
Nie ma sprawy. :okej:


Nic już nie będzie takie same.

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pt kwie 03, 2009 09:04

Tu masz.
Obrazek



Awatar użytkownika
pitul1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr paź 08, 2008 18:04
Lokalizacja: OPO / LA
Kontakt:

Post autor: pitul1978 » ndz kwie 26, 2009 19:03

Witam to normalne takie obroty na postoju??
Obrazek
jak nie to gdzie mam regulować obroty?
rok 91 silnik 1v
Obrazek :blush:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 26, 2009 19:20

No przecież masz wyżej :gora:
Dolny rysunek z fotki,patrz nr.3



Awatar użytkownika
pitul1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr paź 08, 2008 18:04
Lokalizacja: OPO / LA
Kontakt:

Post autor: pitul1978 » ndz kwie 26, 2009 19:30

A ile ma być obrotów ? Aha i jak jest ciepły to ciężko pali co może być? kręciłem tą śrubką z czerwoną kapą myślałem że to od obrotów :blush: jak na focie wyzej.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 26, 2009 19:57

Ustaw sobie na 950 (+-10)po nagrzaniu silnika i powinno grać.
Tą śrubkę o którą pytasz ustawia pompiarz na stole i raczej nie powinno się jej ruszać.



Awatar użytkownika
pitul1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr paź 08, 2008 18:04
Lokalizacja: OPO / LA
Kontakt:

Post autor: pitul1978 » ndz kwie 26, 2009 19:58

Aha dzięki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 186 gości