Dziwne odgłosy spod maski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek271
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 18:29
Lokalizacja: Jawor

Dziwne odgłosy spod maski

Post autor: piotrek271 » śr kwie 01, 2009 18:43

Witam,ostatnio w golfie wymieniłem rozrząd tzn dwie rolki i pasek, po tej wymianie gdy silnik chodzi pojawiły się taki cykliczny odgłos taki jakby coś uderzało o coś, gdy zwiększam obroty podczas jazdy częstotliwość tych uderzeń, otarć się zwiększa. Na początku myślałem że ta plastikowa pokrywa od rozrządu była zbyt mocno dociśnięta i to tam coś biło, lecz dzisiaj poluzowałem ta pokrywę i dalej jest to samo, szczególnie słychać to gdy siedzi się w środku auta. Proszę o pomoc i poradę co to może być bo nie chce czegoś zajechać jeśli coś by było zepsute. Z góry dzięki, pozdrawiam piotrek271
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 08:30 przez piotrek271, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 01, 2009 19:07

wszystko masz ustawione dobrze , bo diesel źle reaguje na niewielkie błedy przy ustawianiu rozrządu



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr kwie 01, 2009 20:22

Kolego jak wymieniłeś rozrząd,to powinieneś mieć pewność,że został prawidłowo ustawiony.Chodzi mi o znaki.Jeżeli ,tak,to ja zacząłbym od sprawdzenia kąta wtrysku.Jeżeli nie,to trzeba to sprawdzić.
Musisz wiedzieć,że po każdej wymianie paska w tym silniku trzeba ustawić kąt wtrysku.A bez vaga nic nie zdziałasz.
Jeżeli jednak coś stuka,to sprawdz prawidłowość ustawienia rozrządu na oznaczeniach.
Jak nie wiesz jak,to napisz.Pomożemy Ci to zrobić.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 20:24 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

piotrek271
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 18:29
Lokalizacja: Jawor

Post autor: piotrek271 » śr kwie 01, 2009 21:09

No to że jest poprawnie zamontowany to mam akurat pewność bo robił to znajomy mechanik ale kątu wtrysku nie ustawiał. Jaki jest tego koszt?



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr kwie 01, 2009 21:23

Zagadaj z kims z bliska z forum a koszt bedzie maly i dobrze zrobione :pub: czy ja w Ahu tez po wymianie powinienem ustawic Kąt wtrysku?? pfu pfu puk puk odpukac juz 2 raz zmienialem rozrzad bardzo dokladnie bez Vaga i nie mam najmniejszych zmian w pracy silnika


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

piotrek271
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 18:29
Lokalizacja: Jawor

Post autor: piotrek271 » śr kwie 01, 2009 22:42

A możliwe że to pasek obciera o ta osłonę plestykową, bo ona trochę krzywa była i poobcierana już w środku to może dlatego?



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr kwie 01, 2009 22:50

a wiec proponuje z tego co piszesz pozbyc sie na probe tej oslony wtedy bedziesz mial pewnosc gdzie czego szukac


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 149 gości