Buczenie i drgania przy obrotach 2800-3000

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Buczenie i drgania przy obrotach 2800-3000

Post autor: Johnny » wt mar 31, 2009 15:50

Witam,

Panowie pisze i prosze o pomoc...a mianowicie jadac Golfem albo nawet jesli jest na biegu jałowym i wejdzie na obroty, okolice 2800-3000 to dosłownie zaczyna jakby "buczec" i przechodza drgania na kierownice, siedzenie dosłownie na cała kabine...czy miał juz ktoś moze taki przypadek ?? :chytry:
Pojechałem na warsztat zobaczyć co mi mechanicy powiedza i wg nich problem jest z poduszka pod silnikiem tylko ze oni nie sa pewni na 100% i w dodatku nie moga powiedziec która to poduszka...a jaka jest prawda...moze Wy mi pomożecie...

Z góry dzieki wielkie :okej:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 31, 2009 17:35

Johnny, zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 17:57

ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » wt mar 31, 2009 18:05

sosna232 pisze:ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]
mozliwe ze pomoglo

Gdzies kiedys wyczytalem ze taki dzwiek wydaje obudowa filtra powietrza ale to tez mogl byc odosobniony przypadek :grin:

u mnie pierwsze buczenie 1300-1400 a potem 2600-2800


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt mar 31, 2009 18:28

Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata :D, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 31, 2009 18:58

micky, chodzi o to ze jest pod niewlasciwym katem , zle ulozona siatka i zamiast tlumic drgania to je powieksza


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt mar 31, 2009 19:06

jeśli chodzi o wydech to fakt łącznik jest dość krótki i w *#cenzura#*... miejscu, jak by nie mógł byc pod spodem i dłuższy, cały wydech jest na sztywno, wymieniłem u siebie i dalej to samo, mam zamiar kiedyś dokupić drugi łącznik i wspawac go za katem lub w miejsce jego, obecnie cały wydech mi się trzęsie co na pewno przenosi drgania.



Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 19:20

micky pisze:Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata :D, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?

U mnie przed wycieciem kata byl i po jest ale to przy 10 tys obr. troche mniej jak przytrzymam to srodkowy tlumik wchodzi w drgania i jak by cos w nim latalo... mysle nad wycieciem go w holere i sam koncowy zostawic...(?)


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt mar 31, 2009 20:38

sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna :goof:



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt mar 31, 2009 20:42

Kurde, jutro jade do tlumikarza, ale moze mi cos z tym zrobia bo mnie to juz do szalu doprowadza. Probowalem nagrac to buczenie ale w ogole go nie slychac na nagraniu :( A w rzeczywistosci jest i to bardzo wyrazne.



Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 21:24

piter_s pisze:
sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna :goof:
ryplo mi sie ;]


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
Johnny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Johnny » wt mar 31, 2009 23:12

Adamm pisze:Johnny, zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania
Czyli Adamm mowisz ze to siatka i calkowicie wykluczasz poduszke pod silnikiem ??

W sumie jakies 3 miesiace temu znajomy wspawał mi ta plecionke ale wyraznie cos zle ja wspawal, byla za krotka czy jakos tak bo pozniej mielismy problem ze skreceniem jej z reszta ukladu wydechowego i troche sie nameczylismy za nim ja skrecilismy, przez te 3 miechy caly czas po miescie jezdzilem i jakos nie wyczulem tego dopiero przy jezdzie po autostradzie...

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 23:15 ]
Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??



Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt mar 31, 2009 23:37

Johnny pisze:Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??
wyciac stara wspawac nowa bez dziur...


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
Johnny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 29, 2005 00:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Johnny » wt mar 31, 2009 23:45

[/quote]wyciac stara wspawac nowa bez dziur...[/quote]

Tylko ze ta nie ma dziur...nie smierdzi z niej...moze widocznie zle zostala wspawana wiec moze wystarczy ja wyciac i wspawac ponownie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości